زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک کشته در فرو ریختن سقف ورزشگاه سن پترزبورگ + عکس

رخ دادن حادثه تلخ سقوط سقف استادیوم در روسیه باعث کشته شدن یک کارگر شد.
11 بهمن 1398
شناسه : 29074
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29074
1420+
بالا
رخ دادن حادثه تلخ سقوط سقف استادیوم در روسیه باعث کشته شدن یک کارگر شد.

حادثه 24 - رخ دادن حادثه تلخ سقوط سقف استادیوم در روسیه باعث کشته شدن یک کارگر شد.

سقف استادیوم هاکی روی یخ SKK واقع در سن پترزبورگ در هنگام انجام پروژه تعمیرات در روز جمعه فرو ریخت و یک کارگر نیز که زیر آوار مانده بود، فوت کرد. تصاویر نشان می دهد این کارگر در هنگام سقوط سقف استادیوم در حال فرار بوده و خود را به جرتقیل نیز می رساند، اما کارگران ساعتی بعد جسد او در ماتوی کوچروف پیدا می کنند. این کارگر یکی از چهار فردی بود که کابل های فلزی را برای تعمیر سقف مجموعه ورزشی و کنسرت تعبیه کرده بودند.

خبرگزاری فونتانکا مدعی شد کمیته تحقیقات منطقه ای هنوز پرونده های جنایی را برای این ماجرا باز نکرده است. مجتمع ورزشی و محل برگزاری کنسرت سن پترزبورگ در دوران اتحاد جماهیر شوروی تا به حال مورد بازسازی قرار نگرفته و در این مقطع در دست بازسازی بود. معماران محلی اعتراض شان را نسبت به برنامه تخریب این بنا اعلام کرده و مدعی شده بودند ساختمان 1980 به عنوان نمادی از معماری آن دهه اتحاد جماهیر شوروی بوده است.

آلکسی آنکین، رئیس وزارت امور اضطراری در سن پترزبورگ مدعی شد که سه کارگر دیگر زنده بوده و در حال حاضر پلیس در حال تحقیق از آنها در مورد دلایل حادثه است. به گزارش رسانه های روسی، حدود 80٪ از این مجموعه در حادثه روز جمعه در شمال شهر فرو ریخت. این ورزشگاه که در سال 1980 افتتاح شد، میزبان کنسرت ها و مسابقات ورزشی مختلفی بود و قرار بود برای برای میزبانی مسابقات جهانی هاکی روی یخ در سال 2020 بازسازی شود.

ارسال نظر