زمان مطالعه: 1 دقیقه

واکنش یامین‌پور به توهین همسر کیمیا علیزاده

در روزهای گذشته ویدئویی از کیمیا علیزاده قهرمان تکواندو کشورمان منتشر شد که واکنش‌های بسیاری در پی داشت. در این تصاویر، کیمیا علیزاده که از کشور مهاجرت کرده از امیدواری‌ها و اهدافش می‌‌گوید.
06 بهمن 1398
شناسه : 28912
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28912
5822+
بالا
در روزهای گذشته ویدئویی از کیمیا علیزاده قهرمان تکواندو کشورمان منتشر شد که واکنش‌های بسیاری در پی داشت. در این تصاویر، کیمیا علیزاده که از کشور مهاجرت کرده از امیدواری‌ها و اهدافش می‌‌گوید.

حادثه 24 - در روزهای گذشته ویدئویی از کیمیا علیزاده قهرمان تکواندو کشورمان منتشر شد که واکنش‌های بسیاری در پی داشت. در این تصاویر، کیمیا علیزاده که از کشور مهاجرت کرده از امیدواری‌ها و اهدافش می‌‌گوید.

اما نکته قابل تامل یک حرکت و کلام نامفهوم از همسر اوست که برخی از کاربران آن را توهین به کیمیا در پاسخ به حرف‌هایش تلقی کرده‌اند. کیمیا علیزاده و حامد معدنچی(که در این نشست کنار او حضور داشت) تاکنون عکس‌العملی به این ادعا نشان نداده‌اند و بسیاری نیز معتقدند بیان کوتاه همسر کیمیا نامفهوم است و توهینی در بر ندارد.

جالب است که وحید یامین‌پور مجری سیما در واکنشی قاطعانه حکم به توهین‌آمیز بودن کلام حامد معدنچی داده، این تصاویر را افتضاح رسانه‌ای(!) تعبیر کرده و پرسیده چرا فعالان حقوق زنان سوء‌استفاده سیاسی(؟) از کیمیا علیزاده را پیگیری نمی‌کنند. قضاوت و واکنشی که از یک ژورنالیست پرسش برانگیز است؛ مجری باتجربه و حرفه‌ای که قاعدتا باید بر مبنای مستندات و دلایل محکم صحبت کند.

دیدگاه ها
  • احمد
    07 بهمن 1398
    چند نکته: اولا «گوه نخور» از نظر شما توهین تلقی نمی شود؟ این را که نمی توانید ماست مالی کنید! به وضوح هم صدا و هم لب خوانی نشان می دهد... دوما مصاحبه های خانم علیزاده قبل از ترک ایران را بخوانید و با مواضع این روزهایش مقایسه کنید. اگر تصور می کنید مصاحبه های داخل کشور خانم علیزاده با فشار صورت گرفته، شما را ارجاع می دهم به مصاحبه های تعداد دیگری از ملی پوشان که علیه منافع کشور موضع می گیرند. و خیل دیگر ملی پوشان که اصلا اظهار نظری نمی کنند. و... سوما اگر خودتان را به خواب زده اید که هیچ، اما اگر اینطور نیست، یک مختصر تحقیقی بکنید در رابطه با اینکه شرایط پناهندگی سیاسی چیست و چگونه می توان آنرا با توهین به اسلام، نظام اسلامی، و شرایط زندگی در آن به دست آورد. چهارما: وقتی توئیت در دسترس است، و همگان می توانند به آن رجوع کنند، به این شکل لوگو زدن آن اصلا حرفه ای نیست. اگر تصاویر تولیدی خودتان را لوگو کنید بحثی جداست. اما شما که محتوای تولیدی ندارید و مطالب را از این طرف و آن طرف کپی می کنید، روی عکس ها به این شکل (با بدسلیقگی) لوگو زدن هیچ توجیهی ندارد...

    پاسخ

    • سیدرضا
      04 مرداد 1400
      احسنتم

      پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر