زمان مطالعه: 2 دقیقه

کلاهبردار سوزوکی سوار در قم دستگیر شد / او 68 نفر را سرکیسه کرده بود

فرمانده انتظامی قم با اشاره به دستگیری یک کلاه‌بردار حرفه‌ای در این استان گفت: نامبرده با پیش‌فروش خودرو، از ۶۸ تن در استان‌های سمنان و البرز ۲۶۰ میلیارد ریال کلاه‌برداری کرده بود.
01 بهمن 1398
شناسه : 28842
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28842
398+
بالا
فرمانده انتظامی قم با اشاره به دستگیری یک کلاه‌بردار حرفه‌ای در این استان گفت: نامبرده با پیش‌فروش خودرو، از ۶۸ تن در استان‌های سمنان و البرز ۲۶۰ میلیارد ریال کلاه‌برداری کرده بود.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی قم با اشاره به دستگیری یک کلاه‌بردار حرفه‌ای در این استان گفت: نامبرده با پیش‌فروش خودرو، از ۶۸ تن در استان‌های سمنان و البرز ۲۶۰ میلیارد ریال کلاه‌برداری کرده بود.

سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم یک دستگاه خودرو سوزوکی را حین عبور از محور مواصلاتی استان، به دلیل داشتن دستور توقیف با موضوع کلاه‌برداری از شهرستان میامی استان سمنان توقیف و راننده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قم تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد وی دارای ۲ نمایندگی شرکت ایران‌خودرو بوده که یکی از آن‌ها در سال گذشته تعطیل‌شده و نمایندگی دیگر همچنان مشغول به فعالیت است و مردم برای ثبت‌نام خودرو به‌جای واریز وجه به‌حساب این شرکت به‌صورت کامل مبالغ را به‌حساب شخصی وی پرداخت می‌کردند.

آقاخانی اضافه کرد: در ادامه طی بازرسی از خودرو نامبرده، تعداد زیادی اسناد ملکی و همچنین اسناد خودرو و سکه طلا کشف که در ادامه با دستور مقام قضایی نمایندگی مذکور نیز پلمب شد.

وی بابیان این‌که تاکنون ۶۷ تن از شکات در استان‌های سمنان و البرز شناسایی‌شده‌اند، ارزش کلاه‌برداری متهم را بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: درنهایت وی به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و سرانجام با قرار قانونی روانه زندان شد .

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: هم‌وطنان برای ثبت‌نام خودرو باید با هوشیاری و دقت لازم مبالغ را تنها به‌حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کرده تا شاهد این‌گونه کلاه‌برداری‌ها نباشیم.

ارسال نظر