زمان مطالعه: 3 دقیقه

همدستی دو برادر برای تخریب گاراژی در جنوب تهران

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 3 تن از عاملان تخریب گاراژی در جنوب تهران خبر داد و گفت: 2 تن از متهمان برادر هستند.
30 دی 1398
شناسه : 28801
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28801
493+
بالا
رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 3 تن از عاملان تخریب گاراژی در جنوب تهران خبر داد و گفت: 2 تن از متهمان برادر هستند.

حادثه 24 - رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 3 تن از عاملان تخریب گاراژی در جنوب تهران خبر داد و گفت: 2 تن از متهمان برادر هستند.

سرهنگ رسول محبت در تشریح این خبر گفت: اواخر هفته گذشته، فرد میانسالی به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی مراجعه و مدعی بود مالک یک گاراژ تعمیرات خودرویی در حوالی خیابان شهید رجایی است و چند نفر ناشناس با حضور در محل کارش، اموال گاراژش را تخریب و قبل از حضور ماموران پلیس از محل گریخته‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، وارد عمل شدند و در بررسی‌های اولیه دریافتند که شاکی چندی پیش در یکی از کشورهایی اروپایی با فردی به نام  افشین  که در زمینه خرید و فروش خودروهای لوکس فعالیت دارد، آشنا شده و مدتی بعد به علت اختلاف حساب و مسائل شخصی، مجبور به ترک شراکت و بازگشت به کشور شده و در یکی از محلات جنوب شهر تهران در گاراژی در محدوده خیابان شهید رجایی فعالیت خود را آغاز کرده است.

سرهنگ محبت افزود: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، شواهد و مستنداتی به دست آمد که حکایت از آن داشت که   افشین   در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شاکی پرونده را با توجه به اختلافات قبلی، تهدید به مرگ و تخریب گاراژش که شاکی پرونده مدیریت آن را بر عهده دارد، کرده است.

وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی مأموران، صحت گزارش شاکی را تأیید و مشخص شد که در شب حادثه چند نفر ناشناس که ظاهرا دو نفر از آنها به گفته خودشان از برادران   افشین  بودند با حضور در گاراژ شاکی، اموال گاراژ را تخریب و بلافاصله از محل وقوع جرم گریخته‌اند.

سرهنگ محبت افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده آغاز شد تا اینکه در صبح روز بیست و هشتم دی ماه مخفیگاه متهمان درحوالی خیابان پاسدارن شناسایی و تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت به محل اختفای آنها اعزام و در یک عملیات پلیسی سه تن از عاملان این تخریب را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

 سرهنگ محبت با بیان اینکه متهمان به جرم خود اعتراف و اظهار داشتند که به دستور برادرشان مرتکب تخریب شده‌اند، خاطر نشان کرد: هر سه متهم پس از تکمیل پرونده برای  سیر مراحل قانونی، به دادسرا معرفی شدند.

ارسال نظر