زمان مطالعه: 2 دقیقه

سارقان اموال مسروقه را در پارک دفن می کردند

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی خبر داد که به همراه دوستش از منزل همسایه سرقت و در پارکی دفن کرده بودند.
29 دی 1398
شناسه : 28763
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28763
317+
بالا
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی خبر داد که به همراه دوستش از منزل همسایه سرقت و در پارکی دفن کرده بودند.

حادثه 24 - رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی خبر داد که به همراه دوستش از منزل همسایه سرقت و در پارکی دفن کرده بودند.

 سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری با اعلام این خبر گفت: بیست وسوم آذرماه پرونده ای از دادیاری شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 15 تهران بزرگ با موضوع سرقت منزل برای رسیدگی تخصصی به این پایگاه ارجاع و در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در گام نخست تحقیقات از شاکی ، خانم جوان در تحقیقات پلیسی، اظهار داشت، بیست ودوم آذرماه هنگام مراجعه به محل سکونتم متوجه کردم که سارق یا سارقان با استفاده از کلیدی وارد منزلم شده اند و پس از سرقت طلاجات و وجه نقد در مجموع به ارزش 50 میلیون تومان از محل گریخته اند.

این مقام پلیسی افزود : در تحقیقات میدانی مشخص شد، ساعت 21:00 بیست و یکم آذرماه یکی از همسایگان شاکی به همراه فردی دیگر وارد محل سکونت این خانم شده است و در ساعت 2120 از محل متواری شده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: هر دو متهم بلافاصله دستگیر و به پایگاه ششم منتقل شدند و در بازجوئی های پلیسی یکی از متهمان به نام امیر 38ساله ضمن اعتراف به سرقت، اظهار داشت، با شاکی همسایه هستم و در ساختمان مجاور وی سکونت دارم. در زمان وقوع جرم با هماهنگی دوستم به نام رضا 29ساله با استفاده از کلیدی وارد منزل شاکی شدیم و اموال را در پارکی واقع در اتوبان آزادگان مخفی کرده ایم.

سرهنگ اختیاری  گفت : کارآگاهان با راهنمائی متهمان به محل اعلامی مراجعه و تمامی اموال سرقتی را که در داخل نایلونی در زیر خاک پنهان شده بود، کشف و تحویل شاکی شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهمان با دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 15 تهران روانه زندان شدند .

ارسال نظر