زمان مطالعه: 2 دقیقه

سفره خانه سنتی کوهسار در آتش سوخت

آتش سوزی سفره خانه سنتی در کوهسار با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.
28 دی 1398
شناسه : 28722
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28722
478+
بالا
آتش سوزی سفره خانه سنتی در کوهسار با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.

حادثه 24 - آتش سوزی سفره خانه سنتی در کوهسار با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.

پس از اطلاع رسانی این حادثه در ساعت 02:45 دقیقه بامداد امروز به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 94، 74 را به همراه خودروهای پشتیبانی به سیمون بولیوار، نبش بزرگراه باکری اعزام کرد.

مسعود صادقی افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: محل حادثه یک باب سفره خانه سنتی به وسعت تقریبی هزار متر مربع بود که در جریان این آتش سوزی، نیمی از این سفره خانه طعمه شعله های آتش شده و اجناس موجود در آن نیز در حال سوختن بود.

وی با اعلام این که شعله های آتش در حال سرایت به سایر نقاط سفره خانه بود، درباره چگونگی عملیات آتش نشانان گفت: آتش‌نشانان به محض حضور در محل حادثه با استفاده از سه رشته لوله آبدهی از سه ضلع مشغول خاموش کردن شعله های آتش شدند.

صادقی تصریح کرد: آتش نشانان در ادامه عملیات خود با سرعت عمل مناسب توانستند از سرایت آتش به سایر نقاط سفره خانه جلوگیری کنند و شعله های آتش را که در حال سرایت به سفره خانه دیگر بود، مهار و کاملا خاموش کردند.

افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی با اشاره به این که هیچ کس در این حادثه صدمه ای ندید، تاکید کرد: علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

ارسال نظر