زمان مطالعه: 2 دقیقه

حرفهای زینب ابوطالبی و واکنش تند ۳ مجری تلویزیونی

المیرا شریفی‌ مقدم، سیاوش صفریان‌پور و اکبر نبوی 3 چهره شناخته شده تلویزیون به حرفهای جنجالی زینب ابوطالبی در شبکه افق واکنش تندی نشان دادند.
25 دی 1398
شناسه : 28632
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28632
2640+
بالا
المیرا شریفی‌ مقدم، سیاوش صفریان‌پور و اکبر نبوی 3 چهره شناخته شده تلویزیون به حرفهای جنجالی زینب ابوطالبی در شبکه افق واکنش تندی نشان دادند.

حادثه 24المیرا شریفی‌ مقدم، سیاوش صفریان‌پور و اکبر نبوی 3 چهره شناخته شده تلویزیون به حرفهای جنجالی زینب ابوطالبی در شبکه افق واکنش تندی نشان دادند.

این روزها فیلم کوتاهی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در آن زینب ابوطالبی، یکی از مجریان شبکه افق در یکی از برنامه هایش می گوید هرکس اعتقاد ندارد جمع کند و از ایران برود.

او می گوید:  به برکت خونی که ریخته شد ما یک تکان جدی خوردیم که یا باید آن حرف‌ها را ببوسیم و کنار بگذاریم، ببخشید شاید توی دوربین من نباید این حرف را بزنم ولی اگر کسی اعتقاد ندارد، جمع کند از ایران برود. برود همان جاهایی که همان رفاه و همان مدل زندگی را دارد و اگر اعتقاد داریم به نظرم باید جدی به میدان بیاییم. به نظرم امروز نشان دادیم که همه ما ایرانیان به یک مدل زندگی سلحشورانه احتیاج داریم و آن مدل را نیاز داریم....»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 این اظهارات با واکنش های تند اجتماعی مواجه شد و افراد زیادی نسبت به آن واکنش نشان دادند. از جمله المیرا شریفی مقدم، گوینده اخبار شبکه خبر. او در صفحه شخصی اش نوشت: «من هم به جای ایشون معذرت می‌خواهم.»

اکبر نبوی دیگر چهره تلویزیونی نیز نوشت: «خواهر محترم! شما می‌توانی در صفحه یا صفحات شخصی خود، هر چه می‌خواهی بگویی، بنویسی و منتشر کنی، اما حق نداری در رسانه رسمی کشور، برای معترض یا حتی آشوبگر، حکم به رفتن از ایران بدهی...»

از سوی دیگر سیاوش صفریان‌پور برنامه ساز علمی تلویزیون نیز نوشت: «این {تکه از اجرای تلویزیونی زنده} هم نوع دیگری از خطای انسانی است. تفاوتش در این است که آدم را در جا نمی‌کشد. از طرف خودم از تمام مردم سرزمینم عذرخواهی می‌کنم.»

ارسال نظر