زمان مطالعه: 3 دقیقه

تصادف شدید پژو با چراغ چشمک زن در بزرگراه آزادگان + عکس

برخورد خودرو سواری با چراغ چشمک زن راهنمایی و رانندگی در بزرگراه آزادگان و واژگونی آن در حاشیه فضای سبز بزرگراه دو مصدوم در پی داشت.
22 دی 1398
شناسه : 28541
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28541
777+
بالا
برخورد خودرو سواری با چراغ چشمک زن راهنمایی و رانندگی در بزرگراه آزادگان و واژگونی آن در حاشیه فضای سبز بزرگراه دو مصدوم در پی داشت.

حادثه 24 - برخورد خودرو سواری با چراغ چشمک زن راهنمایی و رانندگی در بزرگراه آزادگان و واژگونی آن در حاشیه فضای سبز بزرگراه دو مصدوم در پی داشت.

پس از وقوع این حادثه، شاهدان برای درخواست کمک با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 23:43 دقیقه شب گذشته به سرعت آتش نشانان ایستگاه 69 به همراه گروه امداد و نجات 8 این سازمان را عازم بزرگراه آزادگان، نبش نسیم 16 کرد.

فریدون عبدالهی فرمانده آتش نشان اعزامی درباره ی چگونگی بروز این حادثه گفت: بنا به اظهار رانندگان خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که ناگهان با چراغ چشمک زن راهنمایی و رانندگی به شدت برخورد کرد و به داخل فضای سبز حاشیه بزرگراه منحرف و واژگون شد.

وی افزود: به دنبال این حادثه راننده درداخل اتاقک خودرو مجروح و محبوس شد و همچنین سرنشین دیگر خودرو نیز براثر این حادثه زخمی شد که قبل از رسیدن نیروهای امدادی توسط رانندگان خودروهای عبوری از داخل این وسیله نقلیه خارج شده بود.

عبدالهی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی صحنه ی حادثه و نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در اطراف صحنه ی حادثه، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و ابزارهای مورد لزوم مشغول عملیات شدند و راننده محبوس شده را با توجه به مصدومیت شدید وی در حضور عوامل اورژانس از داخل اتاقک خودرو بیرون آوردند.

این فرمانده آتش نشانی اعلام کرد که هر دو مصدوم حادثه که حدودا 30 ساله بودند توسط آتش نشانان برای اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شدند.

عبدالهی علت بروز این حادثه رانندگی را از سوی پلیس راهور در دست بررسی ذکر کرد و افزود: پس از انتقال خودروی آسیب دیده به محل امن توسط آتش نشانان، اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات برق گرفتگی چراغ راهنمایی آسیب دیده از طرف ماموران اداره برق منطقه انجام شد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر