زمان مطالعه: 3 دقیقه

ضاربان هانی کُرده دستگیر شدند / پایان کری خوانی های اراذل در فضای مجازی

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ضاربان هانی کُرده در غرب تهران خبر داد.
18 دی 1398
شناسه : 28418
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28418
2020+
بالا
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ضاربان هانی کُرده در غرب تهران خبر داد.

حادثه 24 - رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ضاربان هانی کُرده در غرب تهران خبر داد.

در این ارتباط سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی اظهار کرد: ۲ گروه از اراذل و اوباش عامل کُری خوانی در فضای مجازی که موجب رعب و وحشت شهروندان تهرانی و مردم در نقاط مختلف کشور بودند، در خیابان وحدت اسلامی دستگیر شدند.

سرهنگ راستی با بیان اینکه این افراد دارای سابقه ۸ تا ۱۰ فقره زندان هستند، گفت: در ارتباط با کُری خوانی ۷ نفر دستگیر شدند که ۵ نفر از آن‌ها بازداشت موقت و ۲ نفر دیگر به زندان منتقل شدند.

وی ادامه داد: بر اثر ضرب و شتم این ۲ گروه اراذل و اوباش در سال ۹۶ در یک قهوه خانه در غرب تهران، ۲ انگشت یکی از افراد قطع شد که همراهان فرد حادثه دیده برای تلافی سوار بر ۳ دستگاه موتورسیکلت ۲ ترکه ( در مجموع ۶ نفر) به سراغ گروه مقابل رفته و با یکدیگر درگیر می‌شوند که فیلم این درگیری در فضای مجازی منتشر شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: پلیس عملیات اطلاعاتی خود را در این زمینه آغاز کرد و به دنبال آن ۷ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ راستی تصریح کرد: فردی که به بارگذاری فیلم‌ها در فضای مجازی اقدام می‌کرد مقیم خارج از کشور بود که مشخص شد وی به هنگام درگیری با ضارب اصلی در ارتباط بوده و نوع ارتباطات آن‌ها نیز در اختیار پلیس است.

وی با بیان اینکه این افراد در زمان دستگیری در مخفیگاه خود بودند، افزود: برای شناسایی این افراد نیازمند اطلاعات دقیق بودیم تا فردی بی‌گناه دستگیر نشود، لذا عملیات پلیسی در چند مرحله صورت گرفت که در همان ۴۸ ساعت ابتدایی ۲ نفر اصلی دستگیر شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: شهروندان در صورت مشاهده اراذل و اوباش در محل سکونت خود حتما مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال نظر