زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز (سه‌شنبه ۱۷ دی) مدارس کدام استان‌ها تعطیل است؟

با توجه به تغییرات جوی و ورود سامانه بارشی به کشور و همچنین برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی مدارس برخی استان‌ها امروز تعطیل است.
17 دی 1398
شناسه : 28357
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28357
831+
بالا
با توجه به تغییرات جوی و ورود سامانه بارشی به کشور و همچنین برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی مدارس برخی استان‌ها امروز تعطیل است.

حادثه 24 - با توجه به تغییرات جوی و ورود سامانه بارشی به کشور و همچنین برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی مدارس برخی استان‌ها امروز تعطیل است.

تغییرات جوی و ورود سامانه بارشی به کشور همچنین برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی منجر به تعطیل شدن برخی مدارس  استان‌ها فردا سه شنبه ۱۷ دی شد.

تعطیلی مدارس و ادارات نوبت صبح آبادان و خرمشهر

فردا سه شنبه ادارات و مدارس آبادان و خرمشهر در نوبت صبح تعطیل است.

مدارس همدان تعطیل شد

به اطلاع می رساند بنا به درخواست همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیا گرامی مبنی برحضور در مراسم گرامیداشت سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی درمیدان امام خمینی( ره) همدان، تمامی مدارس در همه دوره های تحصیلی در شهر همدان روز سه شنبه ۱۷ دی ماه در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می گردند.

تمامی مقاطع تحصیلی شیراز فردا نوبت صبح تعطیل است

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: بنا بر درخواست همکاران فرهنگی، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها مبنی بر حضور در مراسم گرامیداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شیراز، تمامی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهر شیراز در روز سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه در نوبت صبح تعطیل است.

تمام مقاطع تحصیلی مدارس یزد فردا تعطیل است

روابط عمومی آموزش و پرورش یزد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بنا بر درخواست همکاران فرهنگی، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها مبنی بر حضور در مراسم تشییع و گرامیداشت شهید سردار سپهبد "حاج قاسم سلیمانی"، تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی در استان یزد فردا سه شنبه ۱۷ دی ماه در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام می‌شود.»

علاوه بر مدارس، برخی دانشگاه‌های استان یزد هم در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای امتحانات فردا را در استان یزد لغو کرده تا دانشجویان بتوانند در این مراسم شرکت کنند. زمان امتحانات لغو شده در اطلاعیه‌های دانشگاه‌ها آمده و هر دانشگاه در روزی پس از پایان زمان رسمی امتحانات، امتحان‌های فردا را برگزار می‌کند.

تعداد بسیار زیادی از مردم یزد آمادگی خود را برای حضور در مراسم تشییع سردار سرافراز اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان اعلام کرده و بسیاری افراد هم به این استان سفر کرده‌اند.

ارسال نظر