زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلیس گروگان ۳۷ ساله را از چنگال آدم ربایان در دلگان نجات داد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس آگاهی دلگان جوان ۳۷ ساله‌ای را که توسط عده‌ای آدم ربا در ایرانشهر ربوده شده بود را آزاد کردند.
16 دی 1398
شناسه : 28344
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28344
580+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس آگاهی دلگان جوان ۳۷ ساله‌ای را که توسط عده‌ای آدم ربا در ایرانشهر ربوده شده بود را آزاد کردند.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس آگاهی دلگان جوان ۳۷ ساله‌ای را که توسط عده‌ای آدم ربا در ایرانشهر ربوده شده بود را آزاد کردند.

سردار محمد قنبری روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: در مهر سالجاری و در پی ربایش یک جوان ۳۷ ساله در ایرانشهر بر سر معاملات موادمخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده در پی تحقیقات خود با جمع آوری سرنخ‌های موجود دریافتند که این آدم ربا، گروگان را به شهرستان دلگان منتقل و در آنجا مخفی شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی دلگان با دریافت نیابت قضایی مامور شناسایی مخفیگاه آدم ربا و رهایی فرد ربوده شده شدند.

وی ادامه داد: سرانجام پس از چند روز تحقیق و تلاش مستمر مأموران، مخفیگاه فرد آدم ربا در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی شد.

سردار قنبری گفت:با شناسایی محل اختفای متهم، روز گذشته تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با مشارکت مأموران یگان امداد و یگان تکاوری این شهرستان طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد مخفیگاه او شده و ضمن دستگیری فرد آدم ربا ، جوان ربوده شده را پس از سه ماه اسارت آزاد کردند.

وی با اشاره به کشف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه در مخفیگاه این آدم ربا، بهمراه تعدادی سلاح سرد خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر