زمان مطالعه: 6 دقیقه

راننده پژو شیشه دودی آزارگر زنان و دختران جوان بود

مرد شیطان صفت که متهم است در پوشش مسافربر زنان و دختران را ربوده و به آن‌ها تعرض کرده است در دام مأموران پلیس پایتخت گرفتار شد.
16 دی 1398
شناسه : 28334
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28334
516+
بالا
مرد شیطان صفت که متهم است در پوشش مسافربر زنان و دختران را ربوده و به آن‌ها تعرض کرده است در دام مأموران پلیس پایتخت گرفتار شد.

حادثه 24 - مرد شیطان صفت که متهم است در پوشش مسافربر زنان و دختران را ربوده و به آن‌ها تعرض کرده است در دام مأموران پلیس پایتخت گرفتار شد.

روز ۱۲ ‌آذرماه امسال زن ۳۰‌ساله به نام مهتاب با مراجعه به پلیس‌آگاهی از راننده یک خودروی پژو دودی شکایت کرد و به مأموران گفت: «ساکن شهریار هستم و روز گذشته قرار بود برای انجام کار‌های اداری به تهران بیایم. به همین خاطر به ایستگاه تاکسی رفتم که همان موقع راننده یک دستگاه پژو دودی که آرم تاکسی را روی ماشینش چسبانده بود مدعی شد «ماشینم تاکسی است» به همین دلیل اعتماد کردم و سوار شدم. راننده قوی هیکل بود که خواست روی صندلی جلو بنشینم تا سه مسافر دیگر سوار کند. سوار ماشین شدم و به طرف میدان آزادی حرکت کردیم. بین راه او مسیرم را پرسید که گفتم قصد دارم به خیابان سهروردی بروم. او گفت مرا می‌رساند. وقتی به زیر پل صنایع در آزادگان رسیدیم دیگر مسافران پیاده شدند و راننده تغییر مسیر داد. همانجا مشکوک شدم و می‌خواستم پیاده شوم که ناگهان راننده بعد از فحاشی دستش را روی گلویم گذاشت و مرا از روی صندلی بلند کرد.»

شاکی در ادامه با گریه گفت: «داشتم خفه می‌شدم که ناگهان او گلویم را رها کرد و شروع به کتک زدن کرد. سپس مقنعه‌ای که سرم بود را کشید و قصد داشت آزارم بدهد که مقاومت کردم. راننده دوباره مرا کتک زد. آن لحظه آرزو می‌کردم ماشین‌های دیگر متوجه شوند و به کمکم بیایند، اما شیشه‌های ماشین دودی بود به همین دلیل دید نداشت. حتی یک زن به سمت ماشین آمد و همان لحظه به شیشه کوبیدم، اما او متوجه نشد و رفت. این لحظات سخت ادامه داشت تا اینکه راننده یک دستگاه پراید توقف کرد. همان لحظه با انگشتری که دستم بود به شیشه کوبیدم که شیشه ماشین شکست. راننده پراید برای کمک از ماشین پیاده شد، اما مرد جوان به دروغ گفت شوهرم است و به خاطر اختلاف خانوادگی با هم درگیر شدیم. با گریه به راننده پراید گفتم به دام افتاده‌ام سپس با لگد شیشه ماشین را شکستم و کیفم را از دست او گرفتم. بعد از آن خودم را به بیرون پرتاب کردم. راننده هم فرار کرد، اما توانستم شماره پلاک ماشین را بردارم.»

با طرح این شکایت تلاش پلیس برای دستگیری متهم آغاز شد تا اینکه تحقیقات با شکایت‌های مشابه از جمله یک استاد دانشگاه و یک زن ۶۰‌ساله قوت گرفت. در روند تحقیقات مشخص شد راننده پژو با دستکاری پلاک خودرو و چسباندن آرم تاکسی با سوءاستفاده از اعتماد مسافران، چند زن را به دام انداخته و آنها را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

سرانجام مأموران کلانتری ۱۳۵ تهران هنگام گشت زنی به خودرویی با پلاک مخدوش و شیشه‌های دودی مظنون شدند و با توجه به شکایت‌های مطرح شده احتمال دادند که راننده آن همان مجرم تحت تعقیب باشد که او را در جریان تعقیب و گریز بازداشت کردند. متهم ۲۴‌ساله در اولین بازجویی‌ها به جرائم خود اعتراف کرد و پرونده برای تحقیقات بیشتر به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و در اولین جلسه روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی بابایی قرار گرفت. ابتدا یکی از شاکیان پرونده به نام پروین ۶۰‌ساله در طرح شکایتش گفت: «روز حادثه به عنوان مسافر سوار ماشین متهم شدم، اما او تغییر مسیر داد و در منطقه‌ای خلوت بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار داد. سپس تهدید کرد اگر شکایت کنم مرا می‌کشد و جسدم را در چاهی در چیتگر که قبلاً نیز جسد یک مقتول را به آنجا انداخته است می‌اندازد!»

زن سالخورده ادامه داد: «نمی‌دانم حرف‌های او درست است یا نه. شاید برای تهدید من این حرف را زده است.» در ادامه دیگر شاکی که در منطقه تهرانسر مورد اذیت و آزار قرار گرفته‌بود نیز ماجرا را شرح داد.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و مورد تحقیق قرار گرفت و به جرمش اعتراف کرد و گفت: از مدتی قبل تصمیم گرفتم که به این شیوه به زنان تعرض کنم. بعد از سوار کردن یک مسافر زن که قصد رفتن به تهران داشت مسافران دیگر را از بین مردان و به صورتی انتخاب می‌کردم که قبل از رسیدن به تهران پیاده شوند. بعد از پیاده شدن مسافران مرد، تغییر مسیر می‌دادم و نقشه‌ام ر اعملی می‌کردم.

به این ترتیب بعد از شناسایی شاکیان احتمالی این پرونده، متهم به زودی در همان شعبه محاکمه خواهد شد.

ارسال نظر