زمان مطالعه: 2 دقیقه

آتش سوزی هولناک کارگاه صافکاری در خیابان حکیمیه

یک باب کارگاه صافکاری و نقاشی خودرو واقع در شهرک حکیمیه صبح امروز آتش گرفت و آتش نشانان دو ایستگاه برای مهار این آتش سوزی اعزام شدند.
15 دی 1398
شناسه : 28324
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28324
796+
بالا
یک باب کارگاه صافکاری و نقاشی خودرو واقع در شهرک حکیمیه صبح امروز آتش گرفت و آتش نشانان دو ایستگاه برای مهار این آتش سوزی اعزام شدند.

حادثه 24 - یک باب کارگاه صافکاری و نقاشی خودرو واقع در شهرک حکیمیه صبح امروز آتش گرفت و آتش نشانان دو ایستگاه برای مهار این آتش سوزی اعزام شدند.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 5:40 دقیقه صبح امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 92، 56 و گروه امداد و نجات 10 را به محل حادثه در شهرک حکیمیه، خیابان رضوان دهم اعزام کرد.

محمدرضا مسعودی افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص اظهار داشت: درجریان این حادثه یک کارگاه صافکاری و نقاشی اتومبیل به علت نامشخصی طعمه آتش سوزی شد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول همزمان با مهار آتش به جستجو در داخل این کارگاه پرداختند ولی هیچ کس یافت نشد.

مسعودی ادامه داد: گروه دیگری ازآتش نشانان نیز به مهار آتش سوزی این کارگاه و همچنین یک دستگاه خودرو که در داخل این مکان بود، مشغول شدند و توانستند شعله های آتش را مهار و از سرایت آن به دیگر قسمت های این مغازه جلوگیری کنند.

این افسر آماده آتش نشانی با اعلام این که دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، تاکید کرد: کارشناسان منطقه سه عملیات آتش نشانی هم اکنون در حال بررسی علت بروز این آتش سوزی هستند.

ارسال نظر