زمان مطالعه: 2 دقیقه

آتش سوزی منزل مسکونی در شهر ری سه مصدوم بر جای گذاشت

آتش سوزی انباری منزل مسکونی در شهر ری مصدومیت سه تن از ساکنین را در پی داشت
11 دی 1398
شناسه : 28234
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28234
502+
بالا
آتش سوزی انباری منزل مسکونی در شهر ری مصدومیت سه تن از ساکنین را در پی داشت

حادثه 24 -  آتش سوزی انباری منزل مسکونی در شهر ری مصدومیت سه تن از ساکنین را در پی داشت

ساعت 22:06 دقیقه شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان شهرری، میدان معلم، کوچه بهامین، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه 86 را به محل حادثه روانه کرد.

داود بختیاری افسر آماده منطقه هفت عملیات دراین باره گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه با آتش سوزی یک انباری به مساحت 8 متر مملو از وسایل، دچار آتش سوزی شدند که دود ناشی از آن ساختمان را فرا گرفته و سه نفر از ساکنین دچار دود زدگی شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان پس از درخواست نیروی کمکی، با رعایت موارد ایمنی، آتش سوزی را مهار و پس از حضور آتش نشانان ایستگاه 9 و گروه امداد و نجات 17 اقدام به خارج کردن ساکنین و تخلیه دود از داخل ساختمان کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل شعله های آتش و ایمن سازی محل حادثه، با ارائه تذکرات ایمنی به ساکنین و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس به عملیات خود خاتمه دادند.

بختیاری توصیه کرد: شهروندان گرامی در هنگام بروز حوادث، خونسردی خود را حفظ کرده و با ارائه نشانی دقیق و اطلاعات صحیح از نوع و وسعت حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران را در جریان قرار دهند تا آتش نشانان بتوانند برای خدمت رسانی، عملکرد مناسب تری به شهروندان ارائه دهند

ارسال نظر