زمان مطالعه: 2 دقیقه

خانواده غزاله مهلت دادند، حکم اعدام آرمان اجرا نشد

آرمان، جوانی که قرار بود صبج امروز در زندان رجای شهر قصاص شود توانست یک ماه از اولیای دم مهلت بگیرد، به این ترتیب او اعدام نشد.
11 دی 1398
شناسه : 28212
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28212
3213+
بالا
سحرگاه امروز زمانی که همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، خانواده غزاله بعنوان اولیای دم یک ماه به آرمان مهلت دادند.
آرمان، جوانی که قرار بود صبج امروز در زندان رجای شهر قصاص شود توانست یک ماه از اولیای دم مهلت بگیرد، به این ترتیب او اعدام نشد.

حادثه 24 - آرمان، جوانی که قرار بود صبج امروز در زندان رجای شهر قصاص شود توانست یک ماه از اولیای دم مهلت بگیرد، به این ترتیب او اعدام نشد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که از روز سه شنبه آرمان به آخرین ملاقاتش را با خانواده اش انجام داده و بعد از آن به قرنطینه منتقل شده بود. این به این معنا بود که سحرگاه امروز او مجازات خواهد شد. با این حال سحرگاه امروز زمانی که همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، خانواده غزاله بعنوان اولیای دم یک ماه به آرمان مهلت دادند.

محمدحسین شاملو، یکی از وکلای مدافع آرمان در این باره به حادثه 24 گفت: قبل از هر چیز از بزگواری خانواده مرحوم غزاله تشکر می کنم که به آرمان مهلت زندگی دوباره دادند. آنها با تعویق افتادن یک ماهه اجرای حکم قصاص موافقت کردند و امیدوارم در این مدت بتوانیم دل  اولیای دم را به دست آورده و رضایت آنان را جلب کنیم.

اجرای این حکم در شرایطی متوقف شد که شامگاه سه شنبه «حادثه 24» نامه 2 نفر از قضات صادر کننده حکم را  منتشر کرد که در آن اعلام کرده اند نسبت به رایی که داده اند دچار تردید شده اند.(نامه را در اینجا بخوانید) همچنین قاضی محمود کیخا یکی از امضا کنندگان این ماه در گفتگو با «حادثه 24» دلایل ایجاد تردیدش در قاتل بودن آرمان را اعلام کرد (متن گفتکو با قاضی کیخا). 

کلمات کلیدی:
دیدگاه ها
  • هم وطن
    16 دی 1398
    انشاالله که می‌بخشند و این سنگینی از دلشون می‌ره باور کنند با بخشیدن آرمان. نشانه ای از غزاله جان هم پیدا میشه و دل آنها هم آرام میکرد ومن چقدر امیدوار آنه به کائنات میگویم که غزاله زنده باشد

    پاسخ

  • بی نام
    12 دی 1398
    قصاص حق است اما اینکه خانواده داغدار مقتول تصور کنند با قصاص دردشان تسکین می یابد، اشتباه است، بعد از اجرای حکم قصاص زندگی همچون قبل از قصاص خواهد بود.

    پاسخ

  • نیلوفر
    11 دی 1398
    برای خانواده مقتول خیلی سخت هست ولی امیدوارم دلشون برای بخشش این پسر نرم بشه. قطعاً جنبه تنبیهی تا الان هم اثر کرده موندن توی سلول انفرادی روز قبل از اعدام یعنی به ته خط رسیدن. خدا کمک هر دو خانواده بکنه.

    پاسخ

  • بی نام
    11 دی 1398
    اتفاق هولناک برای هر دو خانواده بوده قطعا.

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر