زمان مطالعه: 2 دقیقه

ناکامی قاچاقچان مواد مخدر در سواحل خلیج فارس

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از کشف 610 کیلوگرم تریاک و دستگیری 6 سوداگر مرگ طی عملیات مشترک با مرزبانی استان بوشهر خبر داد.
10 دی 1398
شناسه : 28202
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28202
796+
بالا
فرمانده دریابانی استان هرمزگان از کشف 610 کیلوگرم تریاک و دستگیری 6 سوداگر مرگ طی عملیات مشترک با مرزبانی استان بوشهر خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده دریابانی استان هرمزگان از کشف 610 کیلوگرم تریاک و دستگیری 6 سوداگر مرگ طی عملیات مشترک با مرزبانی استان بوشهر خبر داد.

سرهنگ حسین دهکی گفت: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی از مرزهای آبی جنوب کشور، از قصد باند قاچاقچیان مبنی بر انتقال و تخلیه بار مواد مخدر به وسیله دو فروند شناور تندرو در سواحل استان بوشهر مطلع شدند و سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: دریابانان استان هرمزگان ضمن تبادل اخبار و اطلاعات دقیق با مرزبانی استان بوشهر، با اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه و تشدید کنترل مرزهای دریایی، متوجه شدند یک فروند شناور در حوزه پایگاه دریابانی گناوه قصد تخلیه بار موادمخدر را دارد و یک فروند شناور دیگر نیز در باتلاق گیر کرده است.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان با اشاره به درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان، اظهار کرد: قاچاقچیان به محض رویت ماموران، به سمت آنان تیراندازی کردند و مرزبانان نیز بلافاصله با موضع گیری مناسب اقدام به اجرای آتش سنگین به سمت سوداگران مرگ کردند و توانستند در عملیاتی ضربتی قاچاقچیان را زمین گیر و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در این عملیات 6 قاچاقچی دستگیر شدند، افزود: در این عملیات مشترک دو فروند شناور توقیف و مقدار 610 کیلوگرم تریاک و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان با قدردانی از همکاری اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر، خاطرنشان کرد: مرزبانان در راستای مقابله با قاچاق، از هیچ کوششی فروگذاری نکرده و از مردم شریف استان درخواست داریم با مرزبانان همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظر