زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ راننده کامیون در تصادف زنجیره ای با سرویس مدرسه / 4 دانش آموز زخمی شدند

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان از وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در محور باغین –کرمان و کشته شدن یک نفر ومجروح شدن 4 تن دیگر خبر داد.
10 دی 1398
شناسه : 28199
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28199
970+
بالا
سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان از وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در محور باغین –کرمان  و کشته شدن یک نفر ومجروح شدن 4 تن دیگر خبر داد.

حادثه 24 - سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان از وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در محور باغین –کرمان  و کشته شدن یک نفر ومجروح شدن 4 تن دیگر خبر داد.

 سرهنگ علی اکبر نصیری در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تصادف زنجیره ای  در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی محور   باغین –کرمان  ، بلافاصله ماموران پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

نصیری ادامه داد: در بررسی انجام شده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه کامیون بنز به علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه ون سرویس مدرسه برخورد و سرویس مدرسه از مسیر منحرف و در لاین مخالف متوقف شد و پس از آن کامیون بنز با یک دستگاه تریلر و یک دستگاه 206 برخورد و در نهایت متوقف می شود.

 سرپرست پلیس راه استان شمال کرمان افزود: در این حادثه راننده کامیون به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و4 دانش آموز دختر سواری ون مجروح و روانه بیمارستان شدند و حال بقیه دانش آموزان مساعد اعلام شده است.

نصیری با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس راه علت تصادف را عدم توجه به جلو راننده کامیون بنز اعلام کردند تصریح کرد: ظرفیت خودروهای سواری برای سرویس دانش آموزان 4 مسافر و تاکسی های ون 9 مسافر است که در صورت تخطی از این تعداد، با رانندگان برخورد جدی می شود.

ارسال نظر