زمان مطالعه: 2 دقیقه

انهدام ۱۸ باند قاچاق مواد مخدر در جنوب کرمان

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از انهدام ۱۸ باند قاچاق مواد مخدر در شهرهای جنوبی استان کرمان خبر داد و گفت: سرباندهای اصلی این باندها نیز شناسایی و دستگیر شدند.
10 دی 1398
شناسه : 28192
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28192
489+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از انهدام ۱۸ باند قاچاق مواد مخدر در شهرهای جنوبی استان کرمان خبر داد و گفت: سرباندهای اصلی این باندها نیز شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه 24 - دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از انهدام ۱۸ باند قاچاق مواد مخدر در شهرهای جنوبی استان کرمان خبر داد و گفت: سرباندهای اصلی این باندها نیز شناسایی و دستگیر شدند.

حسین سلامی روز سه شنبه با بیان اینکه استان کرمان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر کشور است، افزود: افراد دستگیر شده غیر بومی هستند و بررسی‌ها نشان می‌دهد قاچاقچیان با استفاده از پهنای جغرافیایی استان کرمان قصد انتقال محموله‌های کلان مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور به استان‌های مرکزی دارند.

وی ادامه داد: در این رابطه بیش از ۱۵ دستگاه خودروی خارجی و داخلی به همراه برخی از اموال منقول و غیرمنقول قاچاقچیان و اشرار توقیف شده است.

سلامی اظهار داشت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با باندهای کلان مواد مخدر جدی بوده و با مجاهدت نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی مانع عبور مواد مخدر و توزیع آن در سطح کشور می‌شویم.

دادستان جیرفت با بیان اینکه برای ثمربخشی امر مبارزه با مواد مخدر باید به سراغ عاملان اصلی عرضه و توزیع مواد مخدر رفت، تصریح کرد: برای حذف قاچاق مواد مخدر، ضربه به بنیان‌های مالی و اقتصادی قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین به عملیات کشف مواد مخدر طی روز گذشته اشاره کرد و گفت:  ماموران اداره اطلاعات به یک دستگاه خودروی پراید در حوالی دانشگاه آزاد جیرفت مشکوک شده و پس از بازرسی از این خودرو، ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی افزود: پس از کسب اطلاعات تکمیلی میزان ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر دیگر نیز از محل دپوی مواد مخدر واقع در یک منزل مسکونی کشف شد.

ارسال نظر