زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصادف شدید206 با گاردریل بزرگراه یادگار + عکس

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل وسط بزرگراه یادگار منجر به مصدومیت شدید راننده شد.
08 دی 1398
شناسه : 28126
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28126
881+
بالا
برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل وسط بزرگراه یادگار منجر به مصدومیت شدید راننده شد.

حادثه 24 - برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل وسط بزرگراه یادگار منجر به مصدومیت شدید راننده شد.

بنا به اظهار شاهدین راننده مصدوم و نیز سرنشین دیگراین خودرو پس از وقوع این تصادف از داخل خودرو خارج شده و از محل حادثه گریختند.

بر اساس این گزارش، به دنبال بروز این حادثه، حاضرین در محل برای درخواست کمک با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 22:27 دقیقه شب گذشته زنگ ایستگاه 102 را به صدا درآورد و آتش نشانان را به محل حادثه در بزرگراه یادگار، قبل از بلوارمرزداران روانه کرد.

به گفته سید حبیب سجادی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 از مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار درحال حرکت بود که به علت نا معلومی از مسیر اصلی منحرف شد و با گاردریل وسط بزرگراه برخورد کرد.

وی با اشاره به این که بر اثر شدت برخورد قسمت جلوی خودرو متلاشی شد، افزود: راننده و سرنشین خودرو قبل از رسیدن نیروهای امدادی از خودرو خارج و از محل حادثه متواری شدند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی صحنه ی حادثه و نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی، مشغول عملیات شدند و خودرو را به محل امن بزرگراه انتقال دادند و سپس این وسیله نقلیه را جهت انجام اقدامات قانونی دراختیار عوامل راهور و انتظامی قرار دادند.

گفتنی است علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی پلیس راهور و همچنین عوامل انتظامی منطقه در دست بررسی است.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر