زمان مطالعه: 2 دقیقه

پای راننده در درپوش جوی فاضلاب کارواش گیر کرد + عکس

مرد راننده ای که برای شستشوی خودرواش به یک کارواش مراجعه کرده بود، ناگهان پایش در میان نرده های فلزی درپوش کانال فاضلاب این مکان فرو رفت و گیر کرد که با تلاش آتش نشانان رهاسازی شد.
08 دی 1398
شناسه : 28121
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28121
1067+
بالا
مرد راننده ای که برای شستشوی خودرواش به یک کارواش مراجعه کرده بود، ناگهان پایش در میان نرده های فلزی درپوش کانال فاضلاب این مکان فرو رفت و گیر کرد که با تلاش آتش نشانان رهاسازی شد.

حادثه 24 - مرد راننده ای که برای شستشوی خودرواش به یک کارواش مراجعه کرده بود، ناگهان پایش در میان نرده های فلزی درپوش کانال فاضلاب این مکان فرو رفت و گیر کرد که با تلاش آتش نشانان رهاسازی شد.

پیش از ظهر امروز در پی اطلاع رسانی کارگران این کارواش به سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر گیر کردن پای شخصی در میان درپوش های فلزی جوی آب فاضلاب، بلافاصله گروه امداد و نجات 2 سازمان آتش نشانی تهران حدود ساعت 11 صبح به خیابان 17 شهریور جنوبی اعزام شدند.

حسن رضی ترابی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: مردی 50 ساله که برای شستشوی خودروی خود به کارواش مراجعه کرده بود هنگام سوارشدن خودرواش ناگهان پای راست او به میان نرده های فلزی درپوش جوی آب حاصل از نظافت خودروها، فرورفت و دیگر خارج نشد.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان با حضور در محل حادثه بلافاصله به وسیله ابزار هیدرولیکی با فاصله انداختن بین میله های فلزی، پای فرد را خارج کردند.

رضی ترابی اظهار داشت: باتوجه به ضربه دیدن زانوی این مرد درهنگام فرورفتن پایش در بین نرده های فلزی درپوش و آسیب دیدگی وی، شخص مصدوم برای انجام درمان های لازم تحویل عوامل اورژانس تهران شد.

این فرمانده آتش نشانی علت وقوع این حادثه را ایمن نبودن حفاظ کانال آب فاضلاب و همچنین فاصله داشتن بیش از حد بین میله های فلزی این درپوش فلزی عنوان کرد.

وی تاکید کرد: نجاتگران آتش نشانی پس از برگرداندن نرده های کانال به حالت اولیه، تذکرات ایمنی لازم را در خصوص رفع نقص درپوش کانال به مالک محل گوشزد کردند.

ارسال نظر