زمان مطالعه: 2 دقیقه

آزادی غیرمنتظره 14 زندانی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد از آزادی 189 زندانی جرائم غیرعمد زندان‌های استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
08 دی 1398
شناسه : 28105
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28105
423+
بالا
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد از آزادی 189 زندانی جرائم غیرعمد زندان‌های استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

حادثه 24 - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد از آزادی 189 زندانی جرائم غیرعمد زندان‌های استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام مظفری معاون رئیس قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری و سایر مسوولان حوزه قضایی 14 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و مالی زندان‌های استان آزاد شدند.

اسماعیل جمیاری در همین خصوص گفت: در ادامه برگزاری آیین‌‌های آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان امروز با حضور مظفری معاون ریاست قوه قضاییه و  رئیس شوراهای حل اختلاف کشور 14 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: میزان بدهی این افراد بالغ بر 40 میلیارد ریال بود که با مداخله شوراهای حل اختلاف و کمیته‌های صلح و سازش زندان‌ها بیش از 50 درصد رضایت و بخشش و تخفیف از شکات گرفته شد.

وی عنوان کرد: مابقی بدهی این زندانیان از طریق تسهیلات ارزان قیمت، اعسار، صندوق خسارت‌های بدنی، تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض ستاد دیه استان و کشور تامین شد.

این مسوول عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون علاوه بر این 14 نفر 175 نفر آزاد شدند که با احتساب این تعداد امسال توانستیم 189 زندانی را از زندان‌‌های استان آزاد کنیم.

ارسال نظر