زمان مطالعه: 2 دقیقه

قاتل خاموش 4 نفر از اعضای خانواده اردبیلی را کشت

نشت گاز منو اکسید کربن ظهر امروز چهار نفر از اعضای یک خانواده را در محله مقدس اردبیل به کام مرگ کشید. قربانیان این حادثه ۲ کودک سه و هشت ساله و ۲ زن هستند.
05 دی 1398
شناسه : 28032
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28032
1598+
بالا
نشت گاز منو اکسید کربن ظهر امروز چهار نفر از اعضای یک خانواده را در محله مقدس اردبیل به کام مرگ کشید. قربانیان این حادثه ۲ کودک سه و هشت ساله و ۲ زن هستند.

حادثه 24 - نشت گاز منو اکسید کربن ظهر امروز چهار نفر از اعضای یک خانواده را در محله مقدس اردبیل به کام مرگ کشید. قربانیان این حادثه ۲ کودک سه و هشت ساله و ۲ زن هستند.

اردبیل ماموران فوریت‌های پزشکی اردبیل با گزارش مردمی به محل اعزام شدند اما با وجود تلاش آنها، این افراد بر اثر گاز گرفتگی جان باختند.

فوت چهار نفر بر اثر نشت گاز منو اکسید کربن میرزاپور کارشناس آتش نشانی اردبیل استاندار نبودن دود کش آّبگرم کن ، بسته بودن محیط خانه ، عدم دقت در نصب و پایین بودن ارتفاع دود کش خانه از دیوار همسایه ،وزش باد شدید و بازگرداندن منوکسید کربن آبگرم کن به داخل خانه را مهمترین عوامل این حادثه ناگوار دانست و افزود:  اتصالات لوازم گازسوز از راه‌های پیشگیری از خطر نشت گاز است، هیچوقت لباس‌های خود را روی بخاری خشک نکنید زیرا ممکن است سبب آتش‌سوزی شود، برای تشخیص نشتی گاز هرگز از شعله استفاده نکنید استفاده از کف صابون مناسب تشخیص نشت گاز است.

وی تصریح کرد: همچنین از قرار دادن اشیا و البسه قابل اشتعال در مجاورت بخاری و سایر وسایل گازسوز خودداری کنید، نصب آبگرمکن و سایر وسایل گازسوز در حمام خطرناک است، همیشه باید مراقب باشید که مشعل‌های گازسوز و ضمائم آن کاملا' تمیز باشد، در صورت استشمام بوی گاز ضمن بستن شیراصلی گاز، برق را درصورتی که کنتور خارج از محیط آلوده به گازاست قطع نموده، درب و پنجره ها را باز کرده و با تکان دادن حوله‌ای مرطوب پنبه‌ای، جریان هوا را تسریع کنید، برای اتصال وسایل گازسوز به سیستم لوله‌کشی، استفاده از شیلنگ‌های لاستیکی معمولی خطرناک و غیرمجاز است و برای این منظور باید از شیلنگ های مخصوص گاز و یا لوله‌های فلزی استفاده کرد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر