زمان مطالعه: 3 دقیقه

پایان سرقت های سریالی از رانندگان تاکسی‎های اینترنتی در شرق پایتخت

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: باند سه نفره سرقت از رانندگان تاکسی‌ها اینترنتی در شرق استان تهران دستگیر شدند.
04 دی 1398
شناسه : 28017
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28017
618+
بالا
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: باند سه نفره سرقت از رانندگان تاکسی‌ها اینترنتی در شرق استان تهران دستگیر شدند.

حادثه 24 - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: باند سه نفره سرقت از رانندگان تاکسی‌ها اینترنتی در شرق استان تهران دستگیر شدند.

سرهنگ غلامرضا حسنوندافزود: سارقان به بهانه تهوع راننده را مجبور به توقف می کردند و با استفاده از سلاح‎های سرد مانند قمه و چاقو وجه نقد،تلفن همراه و خودرو را  سرقت کرده و به مقصد شهرهای مجاور متواری می شدند.

وی افزود: طی روزهای گذشته از طریق سامانه ۱۱۰  گزارش هایی مبنی بر سرقت های مشابه تاکسی‌های اینترنتی از سوی مالباختگانی که در نیمه شب کنار جاده رها شده بودند داشتیم .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده مشخص شد سه جوان سارق از شهرهای اطراف تاکسی اینترنتی به مقصد شهر پردیس می گرفتند و پس از سرقت راننده را در محلی تاریک و دور از شهر پیاده کرده و از محل متواری می شدند.

حسنوند اظهار داشت: این موضوع در دستور کار کارشناسان نیروی انتظامی قرار گرفت و با استفاده از اقدامات فنی این باند سه نفره دستگیر شدند.

 وی ضمن تقدیر از علیرضا آغاجری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس، اظهار داشت:  با مساعدت دادستانی، اقدام لازم صورت گرفته و پرونده سرقت ها در دست بررسی است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه در زمانی کوتاه خودرو و وسایل سرقت شده ۸ نفر از مالباختگان به آنها برگردانده شده است، اظهار داشت: شهروندانی که با این شگرد از آنها سرقت شده و یا مورد تعرض قرار گرفتند به پلیس آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پردیس مراجعه کرده و شکایت خود را مطرح کنند.

 حسنوند با تاکید بر لزوم هوشیاری شهروندان در هنگام استفاده از تاکسی‌های اینترنتی خاطر نشان کرد: اگر شهروندان به مورد مشکوکی برخورد کردند با گوشی همراه خود از راننده عکس گرفته و برای یکی از اعضای خانواده ارسال کنند تا در صورت بروز مشکل کارشناسان فرد مظنون را از طریق عکس شناسایی کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس توصیه کرد: رانندگان کرایه های بالا و دو برابری را برای مسیرهای دور افتاده را از مسافران به ویژه آنهایی که پوشش وآرایش عادی ندارند قبول نکنند .

ارسال نظر