زمان مطالعه: 3 دقیقه

محاکمه زن ایرانی که شوهر عراقی اش را کشته بود

دختر تاجر سرشناسی که شوهر عراقی‌اش را با شلیک چند گلوله به قتل رسانده‌بود به زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
04 دی 1398
شناسه : 27995
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27995
766+
بالا
دختر تاجر سرشناسی که شوهر عراقی‌اش را با شلیک چند گلوله به قتل رسانده‌بود به زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

حادثه 24 - دختر تاجر سرشناسی که شوهر عراقی‌اش را با شلیک چند گلوله به قتل رسانده‌بود به زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

۹‌اردیبهشت‌سال‌۹۶ مأموران پلیس پایتخت از قتل مرد جوانی در خیابان دولت باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به مرد ۳۶‌ساله عراقی الاصل به نام احمد بود که بر اثر شلیک چند گلوله به قتل رسیده بود.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات در این زمینه آغاز شد تا اینکه با رصد دوربین‌های مداربسته مأموران دریافتند عامل قتل همسر دوم مقتول به نام پونه ۲۴‌ساله است. به این ترتیب پونه بازداشت و به پلیس‌آگاهی منتقل شد. متهم که دختر یکی از تاجر‌های سرشناس بود در بازجویی‌ها به قتل با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و گفت: پدرم بعد از طلاق مادرم به ترکیه رفت و من پیش پدربزرگ و مادر بزرگم در ایران زندگی می‌کردم. چند‌سال قبل یکی از دوستان پدرم ما را به عراق دعوت کرد. آنجا بود که با احمد آشنا شدم و او به خواستگاری‌ام آمد، اما پدرم مخالف ازدواج ما بود تا اینکه چهار سال قبل بدون اطلاع پدرم به رسم کشور عراق با احمد ازدواج کردم. او قبل از ازدواج با من یک زن و چهارفرزند داشت و لیدر بیمارستانی بود و بیماران عراقی را به بیمارستان‌های ایران معرفی می‌کرد. بعد از ازدواج ما صاحب دو فرزند شدیم که حالا هم در عراق هستند. متهم ادامه داد: چند روز قبل قرار بود، پدرم به ایران بیاید به همین دلیل خودم را به ایران رساندم تا پدرم متوجه غیبتم نشود. شوهرم که به صورت قاچاقی وارد کشور شده بود به دور از چشم پدرم کنارم بود. ما اختلافات زیادی داشتیم تا اینکه روز حادثه در خیابان بر سر مسائلی از جمله مخالفت پدرم با ازدواجمان با هم درگیر شدیم. اسلحه شوهرم که از عراق با خودش آورده بود دست من بود که هنگام درگیری به او چند تیر شلیک کردم.

در حالی که متهم از اولیای‌دم رضایت کتبی گرفته است، پرونده وی پس صدور کیفرخواست صبح دیروز برای بررسی از جنبه عمومی جرم به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد، اما به‌دلیل عدم حضور اولیای‌دم درجلسه به تاریخ دیگری موکول شد.

ارسال نظر