زمان مطالعه: 3 دقیقه

تجاوز عکاس معتاد به دختر مدل / دختر جوان باردار است

پسرعکاس که با فریب دادن دختر مدلینگ باعث بارداری او شده بود، در حالی به شلاق محکوم شد که حاضر به پذیرفتن فرزندش نیست .
03 دی 1398
شناسه : 27949
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27949
1784+
بالا
پسرعکاس که با فریب دادن دختر مدلینگ باعث بارداری او شده بود، در حالی به شلاق محکوم شد که حاضر به پذیرفتن فرزندش نیست .

حادثه 24 - پسرعکاس که با فریب دادن دختر مدلینگ باعث بارداری او شده بود، در حالی به شلاق محکوم شد که حاضر به پذیرفتن فرزندش نیست .

حدود 6 ماه قبل دختر جوانی که دو ماهه باردار بود با مراجعه به دادگاه کیفری تهران از پسر جوانی به اتهام تجاوز شکایت کرد. این دختر به بازپرس پرونده گفت: «من دانشجو هستم و در حرفه مدلینگ فعالیت می‌کنم. مدتی قبل به پیشنهاد یکی از دوستانم با پسری آشنا شدم که کار عکاسی می‌کرد. چندی بعد او از من خواست مدل عکس‌هایش شوم. همین شرایط باعث شد به یکدیگر علاقه‌مند شویم و با هم قرار ازدواج گذاشتیم. اما در همین رفت و آمدها فهمیدم این پسر معتاد است. به همین دلیل همه قول و قرارهایمان را به هم زدم. اما او دست بردار نبود و اصرار بر ادامه ارتباط دوستی و حتی ازدواج داشت تا اینکه یک روز از من خواست برای حل اختلافاتمان به خانه پسرخاله‌اش برویم. من هم قبول کردم اما وقتی آنجا رفتیم او به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد هم فهمیدم باردار شده‌ام. به همین خاطر از او خواستم با هم عقد کنیم اما نه خودش و نه خانواده‌اش حاضر به این ازدواج نشدند و من نیز چاره‌ای جز شکایت نداشتم. چرا که من نمی‌توانم از این بچه نگهداری کنم و البته نمی‌خواهم نوزادم را به بهزیستی بسپارم.» در حالی که پسر جوان منکر اتهام تجاوز بود پرونده تکمیل و برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری یک فرستاده شد.

صبح دیروز شاکی که 8 ماهه باردار بود، در برابر قضات قرار گرفت و با تکرار اظهاراتش خواستار مجازات این پسر شد. پس از او متهم در جایگاه ایستاد و گفت: «من رابطه با این خانم را قبول دارم اما اجباری در کار نبود و این اتفاق با رضایت خودش افتاد. پیش از این شاکی مدام به من ابراز علاقه می‌کرد اما من به او گفته بودم که شرایط ازدواج ندارم. در حال حاضر نیز نمی‌توانم با او ازدواج کنم.»

قضات پس از شنیدن اظهارات طرفین پسر جوان را به اتهام رابطه نامشروع به 100 ضربه شلاق محکوم کردند. همچنین از آنجا که متهم حاضر به پذیرش نوزادش نبود و دختر جوان نیز نمی‌خواست فرزندش را به بهزیستی بسپارد، قرار شد پس از تولد از او آزمایش «دی ان ای» بگیرند تا وضعیت نگهداری کودک نیز مشخص شود.

ارسال نظر