زمان مطالعه: 4 دقیقه

نجات پسر 4 ساله از دهان مار پیتون 4 متری

پسر چهار ساله‌ای که با حمله یک مار پیتون ۴.۵ متری در آستانه مرگ قرار داشت با واکنش به موقع پدرش از مرگ گریخت.
02 دی 1398
شناسه : 27932
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27932
2378+
بالا
پسر چهار ساله‌ای که با حمله یک مار پیتون ۴.۵ متری در آستانه مرگ قرار داشت با واکنش به موقع پدرش از مرگ گریخت.

حادثه 24 - پسر چهار ساله‌ای که با حمله یک مار پیتون ۴.۵ متری در آستانه مرگ قرار داشت با واکنش به موقع پدرش از مرگ گریخت.

مار پیتون غول پیکری که با ورود مخفیانه به خانه یک مرد جوان استرالیایی پسر ۴ ساله‌اش را در آستانه مرگ قرار داده بود با هوشیاری او ناکام ماند.  ایوان تامپسون، بلافاصله پس از شنیدن فریاد‌های پسرش کیلفورد خود را به او رساند و توانست جانش را نجات دهد. ایوان ابتدا یک ضربه مشت به سر این مار وارد کرد و سپس با کمک یک پتک توانست این جانور مرگبار را از پای درآورد.

 بنا به گفته ایوان این مار پیتون یاقوتی ۴.۵ متری با حمله به پای راست این کودک قصد داشت تا او را به مخفیگاه خود در داخل بوته‌ها منتقل کند. در لحظه وقوع این حادثه پدر کیلفورد در استخر خانگی‌اش واقع در حیاط خانه در حال شنا بود که با شنیدن فریاد‌های پسرش بلافاصله به کمک او شتافت.

این حادثه در خانه شخصی ایوان واقع در ساحل ایرلی در ایالت کوئینزلند استرالیا رخ داد. این پسر خردسال در حالی از این حادثه مرگبار جان سالم به در برد  که مار‌های پیتون یاقوتی که با انقباض بدن طعمه خود را از پای درمی آورند قادر به بلعیدن حیواناتی مانند کانگرو یا خوک‌های وحشی هستند.

ایوان در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های محلی استرالیا در این باره گفت: «با دیدن این صحنه باید فورا کاری انجام می‌دادم. پس بلافاصله به سمت مار دویدم و یک ضربه مشت به سر این جانور وارد کردم.

بنا به گفته ایوان این مار پس از اصابت مشت به سرش برای لحظه‌ای پسرش را رها کرد، اما دوباره شروع به حلقه زدن به دور بدن او کرد. بنا به گفته ایوان او دوباره سر مار را گرفت و با باز کردن دهان مار پای پسرش را از دندان هایش رها کرد. در حالی که مار همچنان به دنبال تعقیب طعمه خود بود ایوان با گرفتن دم پیتون آن را به بیرون از خانه کشاند و با وارد کردن یک ضربه پتک به سرش آن را از پای درآورد. 

ایوان افزود: «مطمئنا اگر من در آن لحظه در خانه حضور نداشتم این مار پسرم را مثل آب خوردن می‌کشت. من تابحال چنین مار وحشتناکی را ندیده بودم که با وجود در خطر قرار گرفتن جانش باز به دنبال طعمه خود باشد.»

پس از این حادثه ایوان ابتدا تلاش کرد تا خونریزی پای پسرش را متوقف کند. او سپس پسرش را به بیمارستان مکی منتقل کرد.   گفتنی است؛ حال این کودک مساعد گزارش شده و او به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

ارسال نظر