زمان مطالعه: 4 دقیقه

استراماچونی: آماده ام برگردم / چکی که استقلال داد نقد نمی شود

آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال می گوید همچنان منتظر است تا مشکلات مالی و قراردادش برطرف شود تا به ایران برگردد. او می گوید چکی که باشگاه استقلال به او داده قابل نقد کردن نیست و این چک خود به مشکل تازه ای تبدیل شده است. مشروح گفتگوی او را که دقایقی قبل انجام شد بخوانید.
26 آذر 1398
شناسه : 27820
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27820
786+
بالا
دیروز با وکلایم انتظار داشتیم که پول واریز شود. قرارداد آماده بود. ما هم آماده پرواز بودیم که ناگهان بحث چک مطرح شد. آنها نمی دانند در ایتالیا خیلی سخت است که چنین کاری انجام و این چک نقد شود. اینجا بحث مقدار پول نیست. ما افراد حرفه ای در بالاترین سطح هستیم و باید در چارچوب قواعد حرکت کنیم. من هنوز منتظرم.
آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال می گوید همچنان منتظر است تا مشکلات مالی و قراردادش برطرف شود تا به ایران برگردد. او می گوید چکی که باشگاه استقلال به او داده قابل نقد کردن نیست و این چک خود به مشکل تازه ای تبدیل شده است. مشروح گفتگوی او را که دقایقی قبل انجام شد بخوانید.

حادثه 24 - آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال می گوید همچنان منتظر است تا مشکلات مالی و قراردادش برطرف شود تا به ایران برگردد. او می گوید چکی که باشگاه استقلال به او داده قابل نقد کردن نیست و این چک خود به مشکل تازه ای تبدیل شده است. مشروح گفتگوی او را که دقایقی قبل انجام شد بخوانید.

مسئولان باشگاه استقلال تصویر چکی را منتشر کرده و مدعی شده اند که آن را به شما پرداخت کرده اند. آیا این موضوع صحت دارد؟

بله. این موضوع را وکلای من تایید کردند اما متاسفانه به دلیل قوانین اتحادیه اروپا من قادر نیستم این چک را نقد کنم. وقتی این چک به دستم رسید من شگفت زده شدم. چرا که باشگاه در دقیقه آخر باشگاه نظرش را عوض کرد. ما در طول هفته درباره مسائل دیگری صحبت و طریق وکلا توافق دیگری کرده بودیم اما باشگاه آن را تغییر داد و تصمیم گرفت من پول را از راه دیگری دریافت کنم. باید بگویم که من نمی توانم این چک را نقد کنم.

گفته شده بود امروز قرار است شما به تهران برگردید. آیا این موضوع صحت دارد؟

من خیلی ناراحت هستم که 10 روز قبل قرارداد را فسخ کردم. آن هم به دلیل مشکلاتی بود که در پرداخت پول وجود دارد. این موضوع من را غمگین می کند. چون در صدر جدول بودیم. من عاشق استقلال هستم اما قوانینی وجود دارد که باید بر اساس آنها عمل کرد. باشگاه پیشنهاد تازه ای مطرح کرد. آنها گفتند قادر خواهند بود مطابق قواعد و به طور مستمر پرداخت های شان را انجام دهند. اما اینطور نشد.

هواداران استقلال راغب هستند که شما را به کشور برگردانند تلاش هایی کردند و فشارهایی به مدیریت باشگاه وارد کردند. چه راههایی وجود دارد که باشگاه برای بازگرداندن شما نرفته باشد؟

همه طرفداران من بدانند که من و همکارانم دوست داریم برگردیم به استقلال. دوست داریم قرارداد جدیدی داشته باشیم. دوست داریم فصل را به پایان برسانیم. اما جنبه قانونی وجود دارد که وکلایم روی آن کار می کنند. می خواهم به طرفداران احترام گذاشته شود و اطلاعات غلط به آنها داده نشود.

شما برای بازگشت آماده هستید؟

بله آماده ام. دیروز با وکلایم انتظار داشتیم که پول واریز شود. قرارداد آماده بود. ما هم آماده پرواز بودیم که ناگهان بحث چک مطرح شد. آنها نمی دانند در ایتالیا خیلی سخت است که چنین کاری انجام و این چک نقد شود. اینجا بحث مقدار پول نیست. ما افراد حرفه ای در بالاترین سطح هستیم و باید در چارچوب قواعد حرکت کنیم. من هنوز منتظرم.

ارسال نظر