زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصادف پژو با کامیون هر سه سرنشین پژو را راهی بیمارستان کرد

برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با کامیون در خیابان ولیعصر سه مرد جوان را راهی بیمارستان کرد.
25 آذر 1398
شناسه : 27775
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27775
1335+
بالا
برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با کامیون در خیابان ولیعصر سه مرد جوان را راهی بیمارستان کرد.

حادثه 24 - برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با کامیون در خیابان ولیعصر سه مرد جوان را راهی بیمارستان کرد.

در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی حادثه تصادف، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 1:13 بامداد امروز نیروهای عملیات ایستگاه های 88، 64 و گروه نجات 4 را به محل حادثه در مسیر شمال به جنوب خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان فیاضی اعزام کرد.

پیمان شامانی افسر آماده منطقه 3 عملیات در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در هنگام حرکت ناگهان با یک دستگاه کامیون برخورد کرده و هر سه سرنشین مرد آن درون اتاقک درهم پیچیده خودرو گرفتار شده بودند.

وی افزود: بر اثر این حادثه هر سه مرد جوان دچار مصدومیت شده بودند که آتش نشانان بی درنگ با قراردادن علائم هشداردهنده ترافیکی سایر رانندگان را به حرکت در مسیر امن هدایت کردند و با استفاده از ابزار هیدرولیکی بخشی از اتاق خودرو را برش داده و هر سه نفر را زنده از خودرو خارج کردند.

شامانی با اشاره به حضور عوامل اورژانس تصریح کرد: خوشبختانه راننده کامیون بدون هیچ آسیبی از خودرو خارج شده بود و هر سه مصدوم این حادثه که حال یکی از آنها وخیم تر بود برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

گفتنی است: آتش نشانان پس از انتقال هر دو خودرو به حاشیه امن خیابان و تحویل محل حادثه به عوامل راهور ساعت 2:07 بامداد به عملیات خود پایان دادند.

ارسال نظر