زمان مطالعه: 4 دقیقه

مخفیگاه سارقان لوازم خودرو و مالخر اموال سرقتی لو رفت

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو و مالخر اموال سرقتی با 30 فقره سرقت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.
25 آذر 1398
شناسه : 27750
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27750
429+
بالا
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو و مالخر اموال سرقتی با 30 فقره سرقت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.

حادثه 24 - رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو و مالخر اموال سرقتی با 30 فقره سرقت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ کارآگاه  مرتضی نثاری  در تشریح این خبر، گفت: یکی از شهروندان به کلانتری 102پاسداران مراجعه و اظهار کرد: ششم خرداد ماه امسال، خودروی پژو 206 ام در خیابان شمشاد پارک بودم ولی پس از مراجعه مشاهده کردم که 2 دستگاه گوشی همراهم که داخل خودرو بوده به سرقت رفته است.

وی بیان داشت: پرونده پس از ثبت شکایت اولیه برای رسیدگی تخصصی و شناسایی سارق یا سارقان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ابراز داشت: کارآگاهان با مراجعه به محل سرقت، به دست آوردند که سرقت گوشی ها توسط 2 سارق انجام شده است و در گام بعدی موفق شدند یکی از سارقان لوزام خودرو را به نام عماد 47ساله شناسایی و در پایش های اطلاعاتی به دست آوردند که وی سابقه دار بوده و پیش تر تحت همین عناوین مجرمانه دستگیر شده است.

نثاری با بیان اینکه مخفیگاه عماد در شرق تهران شناسایی شد، گفت: با دستور قضائی کارآگاهان موفق شدند عماد را در بیست و ششم آبان ماه در مخفیگاهش دستگیر و برای انجام تحقیقات به پایگاه چهارم منتقل کنند.

وی ابراز داشت: متهم در بدو ورود به پایگاه چهارم در بازجویی ها منکر هرگونه نقش در سرقت لوازم داخل خودرو شد ولی در ادامه تحقیقات پلیسی، عنوان داشت: با یکی از دوستانم به نام یوسف 25ساله که در حال حاضر در زندان به سر می برد لوازم داخل خودرو از جمله گوشسی همراه سرقت و گوشی های سرقتی را به فردی به نام رضا 41ساله که فروشگاه تعمیر و فروش گوشی دارد می فروختیم و پول حاصل از فروش اموال سرقتی را صرف خرید هزینه مواد می کردیم تا اینکه یوسف دستگیر و روانه زندان شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود : در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر و در تحقیقات پلیسی وی اظهار داشت: مدتی است گوشی های سرقتی را از متهمان با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت واقعی می خرد.

نثاری با اشاره به اینکه برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده یوسف نیز از زندان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال یافت، گفت: وی نیز اظهار داشت: در روز حادثه به همراه عماد در خیابان ها به دنبال سوژه مناسب می گشتیم که متوجه شدیم فردی خودروی 206 خود را در خیابان پارک کرد و رفت. به سرعت به بررسی اطراف پرداختیم و با توجه به مناسب دیدن شرایط به خودرو نزدیک شدیم و دو دستگاه تلفن همراه که در داخل خودرو بود، سرقت کردیم

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان به 30 فقره سرقت اعتراف کرده اند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی 150میلیون تومان برآورد کرده اند.

وی در پایان گفت: متهمان با دستور بازپرس شعبه 2دادسرای ناحیه15 تهران در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

ارسال نظر