زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرد پلید با فروش مشروبات الکلی مسموم 7 نفر را به کشتن داد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل اصلی توزیع کننده مشروبات الکلی مرگبار که منجر به فوت 7 نفر براثر مصرف آن شده بود، خبر داد.
24 آذر 1398
شناسه : 27723
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27723
482+
بالا
فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل اصلی توزیع کننده مشروبات الکلی مرگبار که منجر به فوت 7 نفر براثر مصرف آن شده بود، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل اصلی توزیع کننده مشروبات الکلی مرگبار که منجر به فوت 7 نفر براثر مصرف آن شده بود، خبر داد.

 سردار علیرضا مظاهری  با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی فوت 7 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی مرگبار در شهرستان  بجنورد  و دستگیری 2 نفر از عاملان اصلی توزیع این مشروبات، تحقیقات پلیس در رابطه با دستگیری دیگر توزیع کنندگان این مشروبات مرگبار در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین رصد لحظه ای مظنونان به سرنخ های تازه ای درخصوص فعالیت عامل اصلی توزیع این مشروبات دست یافتند، افزود: با شناسایی محل اختفای این فرد و با هماهنگی مقام قضائی متهم اصلی در شهرستان  شیروان  دستگیر و به مقر انتظامی انتقال یافت.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهم به دستور بازپرس شعبه یک دادسرای عمومی و انقلاب برای بررسی بیشتر تحویل پلیس امنیت عمومی استان و از آن طریق نیز راهی زندان شد، تصریح کرد: در بررسی پرونده متهم مشخص شد، این فرد در فوت تعداد زیادی از مصرف کنندگان مشروبات الکلی مرگبار و ساخت و توزیع این آن نقش داشته است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه پلیس، امنیت و آرامش مردم عزیز را خط قرمز خود می داند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و خصوصا فروش اینگونه مشروبات بلافاصله و بدون فوت وقت مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند

ارسال نظر