زمان مطالعه: 2 دقیقه

گرفتار شدن راننده کامیون در میان آهن پاره های خودرواش + عکس

واژگونی کامیون حامل بار کود دامی در بزرگراه آوینی، راننده را درون خودرو محبوس کرد.
23 آذر 1398
شناسه : 27704
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27704
831+
بالا
واژگونی کامیون حامل بار کود دامی در بزرگراه آوینی، راننده را درون خودرو محبوس کرد.

حادثه 24 - واژگونی کامیون حامل بار کود دامی در بزرگراه آوینی، راننده را درون خودرو محبوس کرد.

 ساعت ۱۲:۴۶ دقیقه ظهر امروز یک دستگاه کامیون حامل بار در مسیر غرب به شرق بزرگراه آوینی روی پل آوینی واژگون شد که شاهدان این صحنه بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و از وقوع این حادثه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ حادثه ایستگاه ۹ را به صدا در آورد و آتش نشانان و گروه امداد و نجات ۱۷ را به محل حادثه اعزام کرد.

علی اکبر فرمانی رئیس ایستگاه ۹ که از لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت گفت: یک دستگاه خودرو کامیون ولوو حامل بار کود حیوانی به علت نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی خود با دو دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ برخورد کرده که منجر به واژگونی کامیون و محبوس شدن راننده آن شده بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از بازدید و بررسی، با رعایت موارد ایمنی، با استفاده از ابزار مخصوص نجات، راننده خودرو را که مردی ۳۹ ساله بود به بیرون از خودرو انتقال داده و پس از رفع نشت سوخت خودرو، با استفاده از جرثقیل، کامیون را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن جاده هدایت کردند.

فرمانی اعلام‌ کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت و آتش نشانان با همکاری عوامل شهرداری محل حادثه را ایمن سازی کردند و خودروها را نیز به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

گفتنی است: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد

ارسال نظر