زمان مطالعه: 2 دقیقه

خانه ای در شهرک مسعودیه در شعله های آتش سوخت

آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک مسعودیه، خسارت مالی بر جای گذاشت.
23 آذر 1398
شناسه : 27700
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27700
573+
بالا
آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک مسعودیه، خسارت مالی بر جای گذاشت.

حادثه 24 - آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک مسعودیه، خسارت مالی بر جای گذاشت.

حوالی ساعت ۱۳ روز گذشته با تماس شهروندان و اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاههای ۳۷ و ۱۵ را به همراه تیم نجات ۲ به صدا درآورد و آتش نشانان را به شهرک مسعودیه، انتهای خیابان عباسپور، کوچه ی فلسطین شرقی اعزام کرد.

حسین فخاری فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره گفت: با توجه به قرار داشتن محل در قسمت کوهپایه و دسترسی سخت به آن، پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که طبقه ی دوم یک ساختمان دوطبقه ی مسکونی به مساحت ۷۰ مترمربع به دلیل نامعلوم دچار آتش سوزی شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق و گاز محل حادثه و ایمن سازی آن با کشیدن لوله های آبدهی وارد ساختمان شدند و با در نظر گرفتن محبوس شده ی احتمالی ضمن جستجو درطبقات به خاموش کردن آتش سوزی پرداختند.

فخاری تصریح کرد: آتش نشانان پس از اطمینان از عدم وجود محبوس شده در داخل ساختمان، شعله های آتش را که در حال گسترش و سرایت به ملک مجاور بود مهار و از بروز خسارت مالی بیشتر جلوگیری کردند.

وی بیان کرد: نیروهای عملیات با جابجایی اجناس نیمه سوخته برای لکه گیری نهایی محل حادثه و ایمن سازی آن پس از ارائه تذکرات ایمنی به مالک و ساکنین ساختمان، به عملیات خود پایان دادند.

علت این آتش سوزی توسط کارشناس آتش نشانی در دست بررسی است.

ارسال نظر