زمان مطالعه: 2 دقیقه

آتش سوزی شبانه مغازه لبنیاتی در تهرانسر

آتش سوزی شبانه در یک مغازه لبنیاتی واقع در میدان میوه و تره بار تهرانسر با تلاش آتش نشانان مهار و از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.
19 آذر 1398
شناسه : 27614
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27614
560+
بالا
آتش سوزی شبانه در یک مغازه لبنیاتی واقع در میدان میوه و تره بار تهرانسر با تلاش آتش نشانان مهار و از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.

حادثه 24 - آتش سوزی شبانه در یک مغازه لبنیاتی واقع در میدان میوه و تره بار تهرانسر با تلاش آتش نشانان مهار و از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.

وقوع این حادثه ساعت 45 دقیقه بعد از نیمه شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 104 را به محل آتش سوزی واقع در تهرانسر، خیابان رجایی، داخل میدان میوه و تره بار رهسپار کرد.

به گفته مهدی شریفی فرمانده آتش نشانان اعزامی، دراین حادثه یک مغازه لبنیاتی به مساحت تقریبی 70 متر مربع که در داخل میدان تره و بار تهرانسر قرار داشت، به علت نامشخصی طعمه آتش سوزی شد.

شریفی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبدهی، شعله های آتش را مهار و از سرایت آن به قسمت های دیگر جلوگیری کردند.

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که دود ناشی از این آتش سوزی فضای زیادی را در بر گرفته بود، اظهار داشت: آتش نشانان پس از خاموش کردن این آتش سوزی و خارج کردن اجناس از داخل مغازه، با بکارگیری فن های قوی، دودها را از داخل مغازه به بیرون تخلیه کردند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: این حادثه خوشبختانه هیچ گونه مصدوم و مجروحی نداشت و کارشناسان آتش نشانی علت بروز این آتش سوزی و نیز میزان خسارت وارده را تحت بررسی قرار دادند

ارسال نظر