زمان مطالعه: 2 دقیقه

پایان کابوس های دو اعدامی در کوهرنگ و فارسان

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از رهایی دو محکوم به قصاص در شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان با گذشت اولیای دم خبر داد.
17 آذر 1398
شناسه : 27518
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27518
931+
بالا
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از رهایی دو محکوم به قصاص در شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان با گذشت اولیای دم خبر داد.

حادثه 24 - رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از رهایی دو محکوم به قصاص در شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان با گذشت اولیای دم خبر داد.

احمدرضا بهرامی، گفت: دو نفر که در پرونده‌هایی جداگانه در شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان مرتکب قتل عمد شده و در دادگاه کیفری استان چهارمحال و بختیاری نیز به قصاص نفس محکوم شده بودند که پس از رضایت اولیاء دم و گذشت شاکیان از مجازات اعدام نجات یافتند.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا، جلسات متعددی با حضور اولیاء دم، امامان جمعه، اعضاء شورا‌های حل اختلاف و بزرگان و خیراندیشان منطقه برگزار شد که پس از رایزنی و میانجگری مسئولان و ریش سفیدان، خانواده و بستگان دو مقتول از حق قانونی خود برای قصاص قاتلان گذشت و در نهایت هر دو پرونده با صلح و سازش خاتمه یافت.

بهرامی با اشاره به اینکه اعضاء و دبیران شورا‌های حل اختلاف استان چهارمحال و بختیاری با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها تلاش وافری را برای مصالحه و ایجاد صلح و سازش درپرونده‌های قضایی انجام می‌دهند، خاطر نشان کرد: لازم است فرهنگ بخشش و گذشت در جامعه اشاعه یابد چرا که عفو و گذشت موجب تزکیه قلب و تثبیت ارزش‌های والای اسلامی در جامعه می‌شود.

دیدگاه ها
  • کاربر
    17 آذر 1398
    سلام دوستان سایت حادثه 24 لطفا مسابقات معمایی جنایی هم برگزار کنید قرار بود با شکل جدید برگزار بشه اما دیگه برگزار نشد
    پاسخ مدیر :
    سلام/ ممنون از پیگیری تون/ انشاالله مسابقه به زودی و با شیوه ای جدید ادامه پیدا می کنه/ ممنون که ما رو دنبال می کنید.

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر