زمان مطالعه: 3 دقیقه

آتش سوزی آموزشگاه هنر نمایشی در میدان انقلاب

آتش سوزی در یک آموزشگاه هنرهای نمایشی و تئاتر در طبقه ی چهارم یک ساختمان چهار طبقه در حوالی میدان انقلاب خسارت مالی بر جای گذاشت.
14 آذر 1398
شناسه : 27464
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27464
547+
بالا
آتش سوزی در یک آموزشگاه هنرهای نمایشی و تئاتر در طبقه ی چهارم یک ساختمان چهار طبقه در حوالی میدان انقلاب خسارت مالی بر جای گذاشت.

حادثه 24 - آتش سوزی در یک آموزشگاه هنرهای نمایشی و تئاتر در طبقه ی چهارم یک ساختمان چهار طبقه در حوالی میدان انقلاب خسارت مالی بر جای گذاشت.

ساعت 17:20 عصر روز گذشته پس از اینکه ستاد فرماندهی آتش نشانی خبر این آتش سوزی را از سوی شاهدان دریافت کرد بلافاصله زنگ ایستگاه 40 را به صدا درآورد و تیم آتش نشانان به همراه بالابر هیدرولیکی و خودروی حامل دستگاه های تنفسی را به خیابان کارگر شمالی، بالاتر از میدان انقلاب اعزام کرد.

اکبر میرزایی فرمانده ایستگاه 40 آتش نشانی تهران درمورد جزئیات بیشتر این حادثه گفت: یک آموزشگاه خصوصی هنرهای نمایشی به مساحت 100 متر مربع در طبقه ی چهارم یک ساختمان چهار طبقه اداری به دلیل اتصالی در قسمت هواکش، دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: هنگام حضور نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حدود 80 درصد این مکان شعله ور بود به طوری که شعله های آتش هم چنان در حال گسترش به اطراف بود.

میرزائی درادامه اظهار داشت: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز محل حادثه، ایمن سازی های لازم را انجام دادند و عملیات مهار این آتش سوزی را آغاز کردند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از تقسیم شدن به دو تیم حریق و نجات با کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی و به همراه بردن تجهیزات نجات، وارد ساختمان شدند و گروه اول با مهار شعله های آتش و جلوگیری از پیشروی و سرایت آن به اطراف مشغول خاموش کردن شعله های آتش شدند و همزمان گروه دوم نیز برای یافتن افراد گرفتار شده ی احتمالی به جستجوی در داخل ساختمان پرداختند.

وی گفت: خوشبختانه قبل از گسترش آتش سوزی، تمام افراد حاضر در این ساختمان موفق به خروج از ساختمان شده بودند و آتش نشانان نیز در کمترین زمان موفق شدند آتش سوزی در طبقه چهارم را مهار و از وارد آمدن خسارت بیشتر جلوگیری کنند.

گفتنی است تحقیقات بیشتر در خصوص علت اصلی بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست انجام است.

ارسال نظر