زمان مطالعه: 2 دقیقه

موتورسوار جوان زنده از زیر خودرو بیرون کشیده شد + عکس

برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با راکب موتورسوار در بزرگراه محلاتی حادثه آفرید.
13 آذر 1398
شناسه : 27443
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27443
509+
بالا
برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با راکب موتورسوار در بزرگراه محلاتی حادثه آفرید.

حادثه 24 - برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با راکب موتورسوار در بزرگراه محلاتی حادثه آفرید.

در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با یک راکب موتورسوار، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته بلافاصله زنگ ایستگاه ۲۴ را به صدا درآورد و نیروهای عملیات به همراه تیم نجات ۲، به بزرگراه محلاتی، تقاطع کارشناس و شاه آبادی اعزام شدند.

عسگر دهقان فرمانده ی آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: یک راکب موتورسیکلت به دلیل خرابی وسیله ی نقلیه اش از آن پیاده و کنار خیابان سرگرم تعمیر آن بود و با توجه به بارندگی شدید و نامناسب بودن دید در خیابان و نبود وسیله هشداردهنده، یک دستگاه سواری پژو پس از برخورد با وی و زیر گرفتن راکب و طی کردن چند متر از حرکت متوقف شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات بادی نجات و نصب آنها در زیر خودرو، وی را از زمین بلند و با ایجاد فضای مناسب، وزن خودرو را از روی راکب موتور سیکلت برداشتند.

دهقان تصریحح کرد: آتش نشانان پس از آزاد سازی وی و بیرون کشیدن از زیر خودرو و تحویل به عوامل اورژانس برای انتقال سریع به بیمارستان، پس از انتقال خودرو به حاشیه ی امن خیابان، ایمن سازی محل حادثه و تحویل به عوامل انتظامی به عملیات خود پایان دادند.

ارسال نظر