زمان مطالعه: 3 دقیقه

تنبیه دانش آموز زنجانی توسط معلم ورزش

مخاطبان فضای مجازی در روز قبل شاهد خبری مبنی‌ بر تنبیه یک دانش‌آموز به دست معلم ورزش مدرسه در ناحیه یک زنجان بودند.
11 آذر 1398
شناسه : 27368
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27368
836+
بالا
مخاطبان فضای مجازی در روز قبل شاهد خبری مبنی‌ بر تنبیه یک دانش‌آموز به دست معلم ورزش مدرسه در ناحیه یک زنجان بودند.

حادثه 24 - مخاطبان فضای مجازی در روز قبل شاهد خبری مبنی‌ بر تنبیه یک دانش‌آموز به دست معلم ورزش مدرسه در ناحیه یک زنجان بودند.

متاسفانه پدیده مضموم تنبیه دانش‌آموزان در سال‌های اخیر در زنجان نیز وجود داشته و با وجود اعلام برخورد اداره‌کل آموزش و پرورش استان با این عمل، ولی متاسفانه دوباره شاهد تکرار این فعل در مدارس استان هستیم.

 ذبیح‌الله تاراسی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، در رابطه با تنبیه دانش‌آموز توسط معلم تربیت‌ بدنی را به واحد روابط‌ عمومی این اداره‌کل موکول کرده و پاسخی به پرسش‌های مطرح‌ شده نداد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان نیز در تشریح این واقعه، می‌گوید: در ۲۷ آبان‌ماه سال‌جاری، تقریبا دو هفته پیش گزارش شد که در زنگ ورزش هنگام هدایت دانش‌آموزان به بیرون، بین معلم ورزش مدرسه و دانش‌آموز برخوردی اتفاق می‌افتد که در این رابطه عوامل مدیریت مدرسه و والدین به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مراجعه کردند.

حمید حاتمی ادامه می‌دهد: پس از مراجعه اولیه اولیا به اداره آموزش و پرورش، آنان دیگر پیگیر مراجعه نشدند که روز گذشته دوباره این موضوع مطرح و این‌بار رسانه‌ای شد که در این راستا دستور پیگیری مجدد صادر شد.

وی می‌افزاید: واحد رسیدگی به شکایات اداره آموزش و پرورش به ناحیه یک زنجان دستور رسیدگی داده بود و به محض اطلاع از موضوع، دستور رسیدگی صادر شده است.

این مسئول با بیان اینکه اگر چنانچه مورد جدید یا ادعایی در این خصوص گزارش شود، آموزش و پرورش خود را موظف به پیگیری موضوع از مجاری قانونی تا حصول نتیجه نهایی می‌داند، می‌گوید: معلمان در مدارس استان در حال خدمت به فرزندان این استان هستند؛ چراکه فرزندان، امانتی از طرف خانواده‌ها در دست ما هستند، ما بایستی همه تلاش‌مان را در حفظ این امانت‌ها به کار گرفته و حافظ روح و روان و جسم این فرزندان باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان خاطرنشان می‌کند: تنبیه دانش‌آموزان در هر شکلی محکوم است و این قانون در همه جلسات داخلی و استانی برای همه همکاران تبیین شده است.

در آبان‌ماه سال گذشته یک دانش‌آموز در ناحیه یک زنجان و در بهمن‌ماه سال ۹۶ نیز یک دانش‌آموز در شهرستان ایجرود توسط معلم تنبیه شده بود.

ارسال نظر