زمان مطالعه: 3 دقیقه

عاملان آزار کودک زباله گرد دستگیر شدند

پس از اظهارات ضد و نقیض در خصوص دستگیری عاملان آزار کودک زباله گرد سرانجام سخنگوی نیروی انتظامی از دستگیری این دو نفر خبر داد.
11 آذر 1398
شناسه : 27338
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27338
1115+
بالا
پس از اظهارات ضد و نقیض در خصوص دستگیری عاملان آزار کودک زباله گرد سرانجام سخنگوی نیروی انتظامی از دستگیری این دو نفر خبر داد.

حادثه 24 - پس از اظهارات ضد و نقیض در خصوص دستگیری عاملان آزار کودک زباله گرد سرانجام سخنگوی نیروی انتظامی از دستگیری این دو نفر خبر داد.

از روز گذشته فیلم کوتاهی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که موجی از خشم و نفرت کاربران را به همراه داشت. در این فیلم کودکی زباله گرد در حال جمع آوری ضایعات در یک سطل زباله بود که فردی او را داخل سطل زبانه انداخت و فرد دیگری از این صحنه زشت فیلم برداری می کرد و این فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

افراد زیادی با انتشار این فیلم ضمن ابراز انزجار از این اقدام زشت خواستار برخورد قانونی با این دو نفر بودند. هرچند ساعتی بعد اعلام شد که این حادثه مربوط به کرج است و هر دو نفر دستگیر شده اند اما دادستان کرج این موضوع را تکذیب کرد و گفت: دستورات قضایی لازم در این خصوص صادر شده و موضوع در دست بررسی است. با این حال اسدالله حیدری مدیر کل بهزیستی البرز نیز گفتبر اساس شنیده ها، این کودک آزاری در کرج بوده و گفته می شود مقام قضایی نیز ورود کرده است اما بنده نیز اطلاع دقیقی ندارم و به درستی نمی دانم که این موضوع مربوط به کرج هست یا خیر.

خبرهای ضد و نقیض در این خصوص ادامه داشت تا اینکه صبح امروز سخنگوی نیروی انتظامی از تسلیم شدن عاملان آزار کودک زباله گرد خبر داد. سردار احمد نوریان درباره انتشار کلیپ جنجالی در فضای مجازی مبنی بر آزار کودک زباله گرد که از سوی فردی به داخل سطل زباله انداخته می شود، اظهار داشت: با توجه به تشویش اذهان عمومی و نیز حسب دستور فرمانده نیروی انتظامی، پیگیری این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه چندین تیم پلیسی تحقیقات خود را برای دستگیری عاملان این اقدام قبیح آغاز کردند، گفت: با توجه به تحقیقات گسترده پلیسی و نیز انتشار گسترده این کلیپ در فضای مجازی و بازخوردهای منفی به این عمل قبیح، خاطیان این پرونده که عرصه را بر خود تنگ دیدند، خود را به نیروهای امنیتی تسلیم کردند.

ارسال نظر