زمان مطالعه: 2 دقیقه

پسر قاچاقچی نتوانست تریاک ها را با کامیون پدر به تهران منتقل کند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری 2 سوداگر و کشف 76 کیلو تریاک از خودروی متهمان خبر داد و گفت: متهمان قصد داشتند با کامیون امانی مواد مخدر را به تهران منتقل کنند.
10 آذر 1398
شناسه : 27319
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27319
2163+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری 2 سوداگر و کشف 76 کیلو تریاک از خودروی متهمان خبر داد و گفت: متهمان قصد داشتند با کامیون امانی مواد مخدر را به تهران منتقل کنند.

حادثه 24 - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری 2 سوداگر و کشف 76 کیلو تریاک از خودروی متهمان خبر داد و گفت: متهمان قصد داشتند با کامیون امانی مواد مخدر را به تهران منتقل کنند.

 سرهنگ محمد بخشنده در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: با دریافت چند گزارش مبنی بر اینکه پسر خانواده¬ای با همکاری یکی از همدستانش قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان های جنوبی تهیه و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار داده شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت: متهم قصد دارد با استفاده از یک دستگاه کامیون که متعلق به پدرش می باشد و به امانت در اختیار وی قرار داده شده است، محموله خریداری شده را پس از گذشتن از محور مواصلاتی شهر اصفهان و کاشان به شهر تهران منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با بیان اینکه دستور قضائی مبنی بر دستگیری و بازرسی از خودروی متهمان اخذ شد، افزود: برای جلوگیری از فرار متهمان تیمی از ماموران پایگاه سوم به شهر اصفهان اعزام و با زیر نظر گرفتن محورهای مواصلاتی  اصفهان و کاشان  موفق شدند صبح روز ششم آذرماه خودروی متهمان را در محور موصلاتی به شهر کاشان مشاهده کنند.

بخشنده عنوان کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با پلیس اصفهان، خودروی متهمان متوقف و هر 2 سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهمان 76 کیلو تریاک کشف شد، اضافه کرد: متهمان در اختیار پلیس اصفهان قرار داده شد تا پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار بگیرند.

ارسال نظر