زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرده فروش خیابان مخبر به دام افتاد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری خرده فروش خیابان مخبر خبر داد و گفت: از متهم 2کیلو شیشه و هروئین کشف شد.
10 آذر 1398
شناسه : 27318
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27318
2453+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری خرده فروش خیابان مخبر خبر داد و گفت: از متهم 2کیلو شیشه و هروئین کشف شد.

حادثه 24 - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری خرده فروش خیابان مخبر خبر داد و گفت: از متهم 2کیلو شیشه و هروئین کشف شد.

 سرهنگ  محمد بخشنده  در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد یکی از اهالی محل خیابان مخبر مدتی است به طور پنهانی مواد مخدر توزیع و تعدادی افراد مشکوک نیز به این محل در تردد هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه شناسایی متهم در دستور کار مامورن پایگها ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت، تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی هویت این فرد شناسایی و متعاقب آن مخفیگاه وی نیز شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دستور قضائی مبنی بر دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی از مقام قضائی اخذ شد، افزود : روز گذشته تیمی از ماموران پایگاه ششم مخدر به مخفگیاه متهم اعزام و پس از مراقبت های ویژه پلیسی و کنترل رفت و آمد متهم، در نهایت موفق شدند متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر ودر بازرسی از مخفیگاه وی مقدار یک کیلو و 594 گرم شیشه، 666 گرم هروئین در مجموع به مقدار 2کیلو 260گرم شیشه و هروئین کشف کنند.

بخشنده در پایان با بیان اینکه این عملکرد سریع و به موقع ماموران رضایت مندی شهروندان را در پی داشت، خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

ارسال نظر