زمان مطالعه: 2 دقیقه

مصدومیت شدید راننده تانکر حمل قیر در تصادف با تیر برق در بزرگراه آزادگان + عکس

برخورد شدید یک دستگاه تریلی مخزن دار ویژه حمل قیر با تیر برق فشار قوی در بزرگراه آزادگان باعث متلاشی شدن اتاقک این کامیون و مصدومیت شدید راننده آن شد.
05 آذر 1398
شناسه : 27227
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27227
3142+
بالا
برخورد شدید یک دستگاه تریلی مخزن دار ویژه حمل قیر با تیر برق فشار قوی در بزرگراه آزادگان باعث متلاشی شدن اتاقک این کامیون و مصدومیت شدید راننده آن شد.

حادثه 24 - برخورد شدید یک دستگاه تریلی مخزن دار ویژه حمل قیر با تیر برق فشار قوی در بزرگراه آزادگان باعث متلاشی شدن اتاقک این کامیون و مصدومیت شدید راننده آن شد.

در پی وقوع این حادثه رانندگی، رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 تماس گرفته و از آتش نشانی در خواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بیدرنگ زنگ ایستگاه 125 را ساعت 14:55دقیقه بعد از ظهر روز گذشته به صدا در آورد و آتش نشانان این ایستگاه به اتفاق تیم نجات 5 مستقر در ایستگاه 38 آتش نشانی تهران بلافاصله به سوی بزرگراه آزادگان، ورودی خیابان مهتدی رهسپار شدند.

علیرضا فولادی افسر آماده منطقه چهار آتش نشانی تهران در باره جزئیات این حادثه گفت: یک دستگاه تریلی مخزن دار ویژه حمل قیر به هنگام حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان ناگهان به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با تیر برق فشار قوی کنار خیابان برخورد کرد و اتاقک جلویی آن دچار خسارات زیادی شد و همچنین راننده 58 ساله این کامیون درمیان اتاقک متلاشی شده ی آن محبوس و مجروح شد.

وی در ادامه تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ همزمان با ایمن سازی محل، راننده کامیون تریلی را از داخل اتاقک آن خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که با توجه به مصدومیت این شخص، وی بلافاصله به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

گفتنی است علت بروز این حادثه هم اکنون از طرف پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.

ارسال نظر