زمان مطالعه: 2 دقیقه

آتش سوزی در دفتر پیشخوان شهرک ولی عصر(عج)

آتش سوزی دفتر پیشخوان دولت در شهرک ولیعصر(عج)، خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت.
05 آذر 1398
شناسه : 27226
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27226
3302+
بالا
آتش سوزی دفتر پیشخوان دولت در شهرک ولیعصر(عج)، خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت.

 حادثه 24 - آتش سوزی دفتر پیشخوان دولت در شهرک ولیعصر(عج)، خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت.

در پی تماس شهروندان و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 125 و 38 را ساعت 6 صبح امروز به شهرک ولیعصر(عج)، خیابان سجادی جنوبی رهسپار کرد.

علیرضا فولادی افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه تمامی درب های کرکره ای دفترپیش خوان دولت که 50 مترمربع وسعت داشت، بسته بود و آتش و دود زیادی از لابلای درب های این دفتر بیرون می زد.

فولادی اضافه کرد: در داخل این دفترپیش خوان، تجهیزات رایانه ای و لوازم اداری وجود داشت که درجریان این حادثه تمامی آن طعمه شعله های آتش شد.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند که در مدت زمان کوتاهی شعله های آتش از سوی آتش نشانان مهار و کاملاً خاموش شد وهمچنین از سرایت آتش به اطراف جلوگیری به عمل آمد.

این افسرآماده آتش نشانی خاطرنشان کرد: چون در زمان وقوع این آتش سوزی این دفتر تعطیل بود و کارکنان ومشتریان درآن حضور نداشتند، به همین خاطر دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و فقط خسارات زیادی به این مکان و لوازم موجود در آن وارد شد.

وی اعلام کرد که به دنبال خاموش شدن کامل این آتش سوزی، کارشناس آتش نشانی این منطقه در محل حادثه حضور یافته و به بررسی محل این آتش سوزی پرداخت تا مشخص شود که علت بروز این حادثه چه بوده و همچنین برآورد دقیق خسارات وارده چه میزان بوده است.

ارسال نظر