زمان مطالعه: 3 دقیقه

مهار آتش سوزی در انبار نگهداری موتورسیکلت های ویژه مسابقه

آتش سوزی درانبار نگهداری موتورسیکلت های ویژه مسابقه در یک مجموعه ورزشی در غرب تهران با تلاش بموقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
03 آذر 1398
شناسه : 27161
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27161
2159+
بالا
آتش سوزی درانبار نگهداری موتورسیکلت های ویژه مسابقه در یک مجموعه ورزشی در غرب تهران با تلاش بموقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

حادثه 24 - آتش سوزی درانبار نگهداری موتورسیکلت های ویژه مسابقه در یک مجموعه ورزشی در غرب تهران با تلاش بموقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

کارگران با مشاهده آتش و دودی که از داخل قسمتی از یک مجموعه ورزشی خارج می شد، بلافاصله با سامانه 125 تماس گرفتند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیز بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های 20 و 98 و خودروهای پشتیبان را ساعت 06:45 دقیقه بامدادامروز به بزرگراه شهید فهمیده اعزام کرد.

محمد فریادرس رئیس ایستگاه 20 آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: در هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، از داخل انبار نگهداری موتورسیکلت های این مجموعه ورزشی، دود غلیظی به آسمان برمی خاست.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت پس از تجهیز کردن خود به البسه و دستگاه تنفسی به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول پس ازبریدن قفل ها و باز کردن درب انبار، خود را به شعله های آتش رساندند و با استفاده از لوله های آتش نشانی مشغول خاموش کردن آتش شدند و گروه دوم نیز دود غلیظ ناشی از آتش سوزی را با استفاده از فن فشار مثبت از داخل انبار تخلیه کردند.

فریادرس خاطر نشان کرد: آتش نشانان بعد از خاموش کردن این آتش سوزی، موتورسیکلت موجود در انبار را که هیچ گونه صدمه ای به آن نرسیده بود، ازمحل حادثه بیرون آوردند.

وی در ادامه ابراز داشت: نیروهای عملیات به منظور بررسی بیشتر و خاموش کردن آتش سوزی احتمالی در این مکان ها، درب انبارهای دیگر را گشودند که پس از بررسی تمامی آنها مشخص شد که آتش به این انبارها سرایت نکرده و تمامی لوازم موجود در آن از این حادثه مصون مانده اند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به این که آتش نشانان درپایان این عملیات تذکرات ایمنی لازم را به منظور پیشگیری از وقوع این گونه آتش سوزی ها به مدیران این مجموعه ورزشی ارائه دادند، تاکید کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

ارسال نظر