زمان مطالعه: 4 دقیقه

آتش سوزی هولناک کارگاه رنگ کاری در نعمت آباد / صدها تابلو فرش در آتش سوخت

یک کارگاه رنگ کاری و قاب سازی تابلوفرش در داخل گاراژ بزرگی واقع در محله نعمت آباد شب گذشته دچار آتش سوزی شد و صدها تابلو فرش درمیان شعله های آتش ازبین رفت.
03 آذر 1398
شناسه : 27156
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27156
2376+
بالا
یک کارگاه رنگ کاری و قاب سازی تابلوفرش در داخل گاراژ بزرگی واقع در محله نعمت آباد شب گذشته دچار آتش سوزی شد و صدها تابلو فرش درمیان شعله های آتش ازبین رفت.

حادثه 24 - یک کارگاه رنگ کاری و قاب سازی تابلوفرش در داخل گاراژ بزرگی واقع در محله نعمت آباد شب گذشته دچار آتش سوزی شد و صدها تابلو فرش درمیان شعله های آتش ازبین رفت.

رخداد این حادثه ساعت 21:35 دقیقه شب گذشته توسط شاهدان به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 12، 38، 125 و گروه امداد و نجات 5 به همراه دو دستگاه خودروی فوماتیک ویژه حریق های بزرگ، یک دستگاه خودروی حمل دستگاه های تنفسی و نیز دو تانکر آب آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سمت بزرگراه آیت الله سعیدی، نرسیده به پاسگاه نعمت آباد، خیابان طالقانی اعزام شدند.

حسن سیفی مدیر منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل این حادثه حضور یافته بود، دراین باره گفت: در یک گاراژ به مساحت تقریبی 8000 متر مربع بیش از 30 باب انواع کارگاه صنعتی و تولیدی شامل کارگاه های تراشکاری، رویه کوبی مبلمان، اتاق سازی خودرو و صافکاری و نقاشی در متراژهای مختلف وجود داشت که درجریان آتش سوزی دراین مکان، یک کارگاه رنگ کاری تابلو فرش به مساحت تقریبی200 مترمربع طعمه آتش سوزی شد.

وی با اعلام اینکه شعله های آتش در حال سرایت به کارگاه های مجاورنیز بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز این گاراژ، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از چند جهت به کانون آتش نزدیک شده و عملیات مهار شعله های سرکش آتش در کارگاه تابلو فرش را آغاز کردند.

سیفی افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان پس از مجهز شدن به تجهیزات انفرادی به جستجو در قسمت های مختلف گاراژ پرداختند که خوشبختانه پس از بررسی همه نقاط کارگاه تابلو فرش، معلوم شد هیچ یک از کارگران در میان دود و حرارت گرفتارنشده بود.

مدیر منطقه 4 عملیات تصریح کرد: درجریان این آتش سوزی تمامی کارگاه 200 مترمربعی تابلوفرش که در داخل آن تعداد زیادی تابلو فرش و بشکه های چسب و رزین و همچنین مقادیر زیادی قاب های چوبی وجود داشت، درکام شعله های آتش فرو رفته بود و همچنین هرآن احتمال داشت آتش به کارگاه های اطراف آن سرایت کند که نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه، این آتش سوزی گسترده را مهار و کاملا خاموش کردند و نیز از سرایت شعله های آتش به کارگاه های همجوار جلوگیری به عمل آوردند.

وی با اعلام این که هیچ یک از کارگران و افراد حاضر در این حادثه مصدوم نشدند، تاکید کرد: علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد دقیق میزان خسارات وارده، در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه چهار عملیات این سازمان در دست بررسی است.

ارسال نظر