زمان مطالعه: 2 دقیقه

حمله معترضان به هلال‌احمر شهریار

معترضان در شهریار با حمله به انبار هلال احمر خسارات زیادی به آنجا وارد کردند.
27 آبان 1398
شناسه : 27043
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27043
2415+
بالا
معترضان در شهریار با حمله به انبار هلال احمر خسارات زیادی به آنجا وارد کردند.

حادثه 24 - معترضان در شهریار با حمله به انبار هلال احمر خسارات زیادی به آنجا وارد کردند.

ابراهیم تاجیک نوری؛ معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: ساختمان اداری-امدادی شعبه شهریار با حمله معترضان خسارات زیادی دیده است، روز گذشته ساختمان اداری-امدادی جمعیت هلال‌احمر شهریار، جایی که انبار وسایل امدادی و خودروهای امدادی برای خدمت رسانی به مردم نیازمند نگهداری می‌شود، مورد حمله معترضین قرار گرفته و دچار خسارت زیادی شده است.

وی ادامه داد: معترضان ابتدا شیشه‌های ساختمان را شکستند که مداخله امدادگران برای جلوگیری از حمله آنها نتیجه نداد و آنها در ورودی ساختمان را هم شکستند و شروع به آتش زدن دیوارهای ساختمان کردند. همچنین امدادگران با وجود استرس فراوان تلاش کردند تا مردم را به آرامش فرا بخوانند که این حمله نهایتا با تلاش امدادگران، نیروی انتظامی و نیروهای بسیج، اما با ایجاد خسارات فراوان به پایان رسید.

تاجیک در ادامه گفت: تلاش برای تعمیر ساختمان برای ارائه خدمت با جدیت دنبال می‌شود. صبح امروز هم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران از شعبه شهریار بازدید کرد و بازسازی هرچه سریعتر قسمت‌های تخریب شده ساختمان را برای ارائه خدمت به مردم در دستور کار قرار داد.

به گفته معاون امدادونجات هلال‌احمر استان تهران برای تعمیرات و ایجاد استحکام و حفاظت بیشتر ساختمان اداری-امدادی شهریار با استانداری و فرمانداری هم مکاتبه شده و عملیات تعمیر بخش‌های آسیب دیده تا امشب به پایان خواهد رسید و شعبه برای ارائه خدمات به مردم به زودی آماده خواهد بود.

ارسال نظر