زمان مطالعه: 4 دقیقه

ساخت فیلم سیاه از دوست به‌خاطر طلب 100هزار تومانی

همه‌‌چیز از اختلاف 100 هزارتومانی 2جوان شروع شد. وقتی این دو همکلاسی قدیمی به‌خاطر 100هزارتومان پول با هم اختلاف پیدا کردند طلبکار‌، دوست بدهکارش را گروگان گرفت و وانمود کرد از او فیلم سیاه تهیه کرده تا به پولش برسد اما دستگیر شد.
23 آبان 1398
شناسه : 26954
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26954
2168+
بالا
همه‌‌چیز از اختلاف 100 هزارتومانی 2جوان شروع شد. وقتی این دو همکلاسی قدیمی به‌خاطر 100هزارتومان پول با هم اختلاف پیدا کردند طلبکار‌، دوست بدهکارش را گروگان گرفت و وانمود کرد از او فیلم سیاه تهیه کرده تا به پولش برسد اما دستگیر شد.

حادثه 24 - همه‌‌چیز از اختلاف 100 هزارتومانی 2جوان شروع شد. وقتی این دو همکلاسی قدیمی به‌خاطر 100هزارتومان پول با هم اختلاف پیدا کردند طلبکار‌، دوست بدهکارش را گروگان گرفت و وانمود کرد از او فیلم سیاه تهیه کرده تا به پولش برسد اما دستگیر شد.

چند روز قبل پسری 19ساله به اداره پلیس رفت و گفت یکی از دوستان قدیمی‌اش او را گروگان گرفته است. وی درتوضیح ماجرا گفت: با یکی از دوستانم به نام ناصر از مدت‌ها قبل دچار اختلاف شده بودم. روز حادثه به من زنگ زد و مرا به خانه‌اش دعوت کرد. بی‌خبر از اینکه چه نقشه‌ای برایم در سر دارد راهی خانه‌اش که آپارتمانی در شرق تهران بود، شدم. پدر و مادرش در خانه نبودند و او با تهدید مرا برهنه کرده و دست و پایم را بست. بعد شروع کرد به فیلمبرداری و عکسبرداری. 40دقیقه در آنجا زندانی بودم و بعد اجازه داد تا از خانه‌اش خارج شوم. پیش از رفتن تهدید کرد که اگر شکایت کنم فیلم سیاهی را که از من تهیه کرده در فضای مجازی منتشر می‌کند. با این شکایت متهم 19ساله بازداشت شد و در بازجویی‌ها به اجرای نقشه گروگانگیری و تهدید دوست و همکلاسی قدیمی‌اش اعتراف کرد. او درخصوص انگیزه‌اش گفت: 5‌ماه پیش دوستم حسین نزد من آمد و 100هزارتومان پول قرض گرفت. او می‌گفت ظرف دو هفته پولم را برمی‌گرداند اما دیگر خبری از 100هزارتومان نشد. وی ادامه داد: در این مدت چندین بار به او زنگ زدم و پیگیر پولم بودم اما مدام امروز و فردا می‌کرد. من هم عصبانی شدم و تصمیم گرفتم مجبورش کنم که پولم را بدهد. وی گفت: یک شب پیش از حادثه با پدرم درگیر شده و تعداد زیادی قرص مصرف کرده بودم. حالت عادی نداشتم و صبح وقتی بیدار شدم به حسین زنگ زدم. او را به خانه‌ام دعوت کردم و با تهدید دست و پایش را بستم. او را برهنه کردم و موبایلم را به سمتش گرفتم و وانمود کردم که در حال فیلم گرفتن هستم اما در حقیقت فیلم نمی‌گرفتم فقط می‌خواستم او را بترسانم. قصدم این بود که تهدیدش کنم تا بدهی‌اش را بپردازد. وی ادامه داد: نمی‌دانستم این کار جرم محسوب می‌شود، به‌دلیل مصرف بیش از حد قرص دچار توهمات عجیبی بودم و حالا هم گیر افتادم.

این متهم پس از اعتراف به گروگانگیری و تهدید، با دستور قاضی عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت.

ارسال نظر