زمان مطالعه: 2 دقیقه

آب معدنی های تریاکی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 295 کیلو و 440 گرم تریاک جاسازی شده در بطری های آب معدنی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان طی یک عملیات مشترک خبر داد.
21 آبان 1398
شناسه : 26906
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26906
2316+
بالا
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 295 کیلو و 440 گرم تریاک جاسازی شده در بطری های آب معدنی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان طی یک عملیات مشترک خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 295 کیلو و 440 گرم تریاک جاسازی شده در بطری های آب معدنی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان طی یک عملیات مشترک خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر حمل و نقل مواد فعالیت گسترده دارد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: ماموران دریافتند، فرد مذکور به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان شرق کشور دریافت کرده و به وسیله یک دستگاه تریلی و در قالب بار تجاری سنگ گرانیت در حال انتقال آن به استان های مرکزی کشور است.

وی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور  انارک- نائین  اعزام و اقدام به پایش و کنترل نامحسوس تریلی های عبوری کردند که در نهایت در ساعت 5 صبح موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شده و پس از تعقیب و مراقبت،  در نهایت خودرو متوقف و اقدام به دستگیری راننده و سرنشین آن شدند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از خودرو متهمان 294 کیلو و440 گرم تریاک که به صورت کاملأ ماهرانه ای در باک تریلی به صورت بطری های آب معدنی جاسازشده بود کشف که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

ارسال نظر