زمان مطالعه: 3 دقیقه

حمله خونین سگ پیت‌بول به 2 شهروند در دزاشیب

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری از مصدومیت 2 شهروند که برای کمک رسانی به مالک سگ که فردی معتاد بود، خبر داد.
18 آبان 1398
شناسه : 26802
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26802
2692+
بالا
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری از مصدومیت 2 شهروند که برای کمک رسانی به مالک سگ که فردی معتاد بود، خبر داد.

حادثه 24 - سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری از مصدومیت 2 شهروند که برای کمک رسانی به مالک سگ که فردی معتاد بود، خبر داد.

 سرهنگ عباس مرادی گفت: ساعت 22:00 شب گذشته شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی تماس و اظهار داشت: قلاده سگی رها شده در خیابان دزاشیب 2 شهروند را مصدوم کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بلافاصله هماهنگی های لازم با مرکز اورژانس تهران برای انجام خدمات درمانی انجام شد و بلاافصله تیم های گشت انتظامی کلانتری و اورژانس تهران در محل حاضر شدند، ادامه داد: عوامل اورژانس بلافاصله درمان سرپایی مصدومان را بر عهده گرفتند و تیم عملیات کلانتری سگ رها شده را مهار و به بررسی علت این حادثه پرداختند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت: شهروندی سوار بر خودرواش هنگام عبور از خیابان دزاشیب متوجه وضعیت نا مناسب فردی می شود که درکنار خیابان افتاده بود که بلافاصله به مرکز اورژانس تهران تماس می گیرد.

وی گفت: این فرد مصدوم اظهار داشت: به درخواست عوامل اورژانس از خودرو پیاده تا شرایط جسمانی فرد بیمار را تلفنی به عوامل اورژانس اعلام کند که با حمله سگ وی مواجه می شود.

مرادی عنوان داشت: شهروند دوم نیز که شاهد حمله سگ به شهروند اولی بود، برای کمک رسانی اقدام که متاسفانه این فرد نیز توسط سگ بیمار مصدوم می شود.

سرکلانتر یکم افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد: مالک سگ که فردی معتاد است طبق معمول سگ را برای هوا خوری به معابر عمومی آورده بود که ناگهان شرایط جسانی و نامساعد و قلاده سگ وی در خیابان دزاشیب رها می شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی ازمصدومان حادثه درمان سرپایی شده است، گفت: مصدوم دیگر بلافاصله به بیمارستان منتقل و برای خدمات درمانی در بیمارستان بستری می باشد و از شریاط عمومی مناسبی برخودار است.

سرکلانتر یکم با اشاره به دستگیری مالک شگ، خاطر نشان کرد: تحقیقات درمانی و پلیسی در خصوص جزئیات پرونده توسط تیم تحقیقاتی بیمارستان معالج و ماموران سرکلانتری ادامه دارد

ارسال نظر