زمان مطالعه: 3 دقیقه

واژگونی عجیب کامیونت ایسوزو در بزرگراه شهید همت + عکس

یک دستگاه کامیونت به هنگام حرکت در بزرگراه شهید همت به علت نامشخصی پس از برخورد با گاردریل واژگون شد.
16 آبان 1398
شناسه : 26772
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26772
3387+
بالا
یک دستگاه کامیونت به هنگام حرکت در بزرگراه شهید همت به علت نامشخصی پس از برخورد با گاردریل واژگون شد.

حادثه 24 - یک دستگاه کامیونت به هنگام حرکت در بزرگراه شهید همت به علت نامشخصی پس از برخورد با گاردریل واژگون شد.

پس از اطلاع‌رسانی این حادثه توسط شاهدان به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 100 را ساعت 14:50 دقیقه ظهر دیروز به محل حادثه در بزرگراه شهید همت، روبروی شهرک نمونه اعزام کرد.

محمدرضا تنها فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه کامیونت ایسوزو در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت درحال حرکت بود که پس از برخورد با گارد ریل و طی کردن عرض بزرگراه، به یکباره به یک طرف واژگون شد و راننده ی آن نیز در داخل اتاقک آن بدام افتاد.

وی با اعلام این که راننده کامیونت پیش از رسیدن نیروهای امدادی با کمک رانندگان خودروهای عبوری از داخل اتاقک این وسیله نقلیه بیرون آورده شد، اضافه کرد: با توجه به واژگونی کامیونت در وسط بزرگراه، مسیر تردد خودروهای عبوری مسدود و راه بندان در محل حادثه ایجاد شد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان همزمان با نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی در اطراف صحنه ی تصادف، از نشت گازوئیل جلوگیری کردند و همچنین با تجهیزات ویژه نجات، این کامیونت را به حالت اولیه برگرداندند.

وی افزود: راننده کامیونت که از ناحیه ی دست دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود، جهت درمان های اولیه و یا اعزام به مرکز درمانی به عوامل اورژانس حاضر تحویل شد.

تنها با اشاره به این که علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور در دست بررسی است، بیان داشت: آتش نشانان برای جلوگیری از لغزندگی جاده با پاشیدن خاک بر روی گازوئیل ریخته شده بر روی آسفالت پاکسازی و ایمن سازی محل حادثه را انجام دادند.

ارسال نظر