زمان مطالعه: 2 دقیقه

سقوط خونین 206 از پل در بزرگراه آیت الله سعیدی + عکس

دو مرد و زن جوان بر اثر سقوط خودرو سواری از روی پل به پائین به سختی مجروح و روانه بیمارستان شدند.
14 آبان 1398
شناسه : 26755
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26755
4282+
بالا
دو مرد و زن جوان بر اثر سقوط خودرو سواری از روی پل به پائین به سختی مجروح و روانه بیمارستان شدند.

حادثه 24 - دو مرد و زن جوان بر اثر سقوط خودرو سواری از روی پل به پائین به سختی مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وقوع این حادثه توسط شاهدان ساعت 18:35 دقیقه بعد ازظهر روز گذشته به سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، نیروهای آتش نشانی ایستگاه 125 به محل حادثه در مسیرشمال به جنوب بزرگراه آیت الله سعیدی، حریم ریل راه آهن، نرسیده به پاسگاه نعمت آباد اعزام شدند.

روح االه محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین باره گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 در حال تردد در حریم خاکی اطراف ریل راه آهن بود که بنا به دلایل نامعلومی از روی پل و از ارتفاع 5 متری به پایین سقوط کرد.

وی اضافه کرد: براثر این حادثه علاوه بر وارد شدن خسارات زیاد به این خودرو، دو نفر سرنشین آن نیز که مرد و زن 22 و 20 ساله بودند، به شدت زخمی شده و در داخل اتاقک آن محبوس شدند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل، همزمان با قطع جریان برق این وسیله نقلیه، هر دو مصدوم این حادثه که وضعیت جسمانی وخیمی داشتند را از داخل خودرو خارج کرده و جهت مداوا و انتقال به بیمارستان دراختیار تکنسین های اورژانس گذاشتند.

محمدی با اشاره به این که علت بروز این حادثه رانندگی از طرف پلیس راهور در دست بررسی است، افزود: نیروهای آتش نشانی پس از حضور عوامل انتظامی در محل حادثه، این خودروسواری را برای انجام اقدامات قانونی دراختیار آنان قرار دادند.

ارسال نظر